Vraag

Monteursafspraak annuleren, níét de volledige klantorder annuleren!

  • 7 May 2021
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Beste KPN,


Sinds kort ben ik bij jullie klant, en had ik een internetabbonement aangeschaft via breedbankwinkel. Omdat ik eerst problemen had met het aansluiten had ik via de telefoon een monteursafspraak gemaakt. Echter was het vóórdat de monteur langs kwam alsnog gelukt om de modem zelf aan te sluiten, en dus probeerde ik de monteursafspraak te annuleren. Ik denk dat ik in een week tijd ongeveer 5 keer de afspraak heb geannuleerd, zowel via de website als telefonisch met een medewerker. Ik heb dan ook meerdere keren óf gelezen óf mondeling gehoord dat de monteursafspraak succesvol was geannuleerd. Alsnog stond de monteur voor m´n deur! Ik praatte met hem via de intercom en hij vroeg of ik alleen de montage wilde annuleren, of de volledige bestelling. Voor dat ik kon antwoorden met “alleen de montage” viel de intercom weg en belde hij niet opnieuw aan en heeft hij op de monteursbon (die ik via de mail heb ontvangen) gezet dat ik de volledige klantorder wil annuleren. Maar dit wil ik dus niet!

Lang verhaal, maar kort samengevat: Ik wilde enkel de monteursafspraak annuleren, maar ik wil absoluut niet mijn internetabbonement beëindigen. Graag wil ik van jullie vernemen dat mijn huidige abbonement níét wordt beëindigd en er niks veranderd aan mijn bestelling/klantorder/abbonement/wat dan ook. Ik wilde alleen de monteursafspraak annuleren - meer niet!

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ik zou dit eigenlijk willen mailen maar dat lijkt niet te kunnen, dus dan maar via hier. De ordernummer op de monteursbon die ik heb gekregen is 
Alvast bedankt!

Emma-Lee

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey E.L.C. Dit klinkt als een probleem waar enigzins haast bij zit om op te lossen. Het is misschien verstandig om even met de klantenservicd te bellen op 0800-0402 of de chat te proberen op kpn.com/service.

De moderators hier zijn er behalve voor het oplossen van problemen vooral om het forum in netjes te houden en reageren niet direct.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @E.L.C.! Ik ben het wel met @Ik_Hussel eens dat als je sneller geholpen wilt worden dat telefonisch de beste optie is. Wel is het zo dat als je graag hier geholpen wil worden dat dit natuurlijk ook kan. Als je in dat geval je profiel invult en hier laat weten wanneer je dat gedaan heb kan ik voor je aan het werk. Ik zou wel willen aangeven dat er ordertypes zijn waarbij een monteur verplicht is en we deze dus niet kunnen annuleren maar alleen kunnen verplaatsen. Mocht dit het geval zijn zal ik je dit laten weten. Ik hoor graag van je!:relaxed:

Welkom op het forum @E.L.C.! Ik ben het wel met @Ik_Hussel eens dat als je sneller geholpen wilt worden dat telefonisch de beste optie is. Wel is het zo dat als je graag hier geholpen wil worden dat dit natuurlijk ook kan. Als je in dat geval je profiel invult en hier laat weten wanneer je dat gedaan heb kan ik voor je aan het werk. Ik zou wel willen aangeven dat er ordertypes zijn waarbij een monteur verplicht is en we deze dus niet kunnen annuleren maar alleen kunnen verplaatsen. Mocht dit het geval zijn zal ik je dit laten weten. Ik hoor graag van je!:relaxed:

Hoi, dankuwel voor uw reactie! Omdat ik vandaag niet in de gelegenheid ben om te bellen en ik nog een redelijk snelle reactie heb gekregen doe ik het toch maar even via hier. De monteur had zojuist pas aangebeld dus ik ben er denk ik wel rap genoeg bij. Ik heb de gegevens in mijn profiel aangepast! Bedankt!

Welkom op het forum @E.L.C.! Ik ben het wel met @Ik_Hussel eens dat als je sneller geholpen wilt worden dat telefonisch de beste optie is. Wel is het zo dat als je graag hier geholpen wil worden dat dit natuurlijk ook kan. Als je in dat geval je profiel invult en hier laat weten wanneer je dat gedaan heb kan ik voor je aan het werk. Ik zou wel willen aangeven dat er ordertypes zijn waarbij een monteur verplicht is en we deze dus niet kunnen annuleren maar alleen kunnen verplaatsen. Mocht dit het geval zijn zal ik je dit laten weten. Ik hoor graag van je!:relaxed:

Ben ik weer! Ik heb plots toch wel een mogelijkheid om te bellen dus ik ga dat gelijk even doen! Ik hoop dat u niet al bezig was!

Reputatie 7
Badge +17

@E.L.C. we zijn altijd bezig natuurlijk! :wink: Maar ik las je reactie gelukkig nog voor ik handelingen heb ondernomen. Zou je nog wel kunnen laten weten of het gelukt is via de telefoon de monteur te annuleren?

@E.L.C. : De monteur heeft intern een bericht doorgestuurd met het verzoek om jouw abonnement te annuleren. 

Ik weet niet of het lukt om deze melding ongedaan te maken aangezien dit vermoedelijk naar een backoffice gaat waar wij geen directcontact mee hebben. Ik heb de monteur gemaild en gevraagd of hij het ongedaan kan maken. Aangezien het weekend is, is het maar de vraag of hij dit op tijd gaat lezen.

Hoi allen,

Bedankt voor alle berichten en stappen die tot nu toe zijn ondernomen! Ik heb een medewerker aan de lijn gehad en die zei dat er niks zou moeten zijn veranderd aan mijn abonnement. Alleen had ik voorheen ook aan de telefoon gehoord dat de monteur was geannuleerd alleen dat bleek dus ook niet zo te zijn :sweat_smile: ik heb dus niet 100% vertrouwen in dat het zo al opgelost is... Ik hoop dat de monteur het mailtje leest, bedankt daarvoor! Indien er nog een stap is die ondernomen kan worden om te verzekeren dat er niks met m'n abonnement gebeurt dan is mijn dank enorm! Ik wil geen risico's meer nemen :sweat_smile:

 

Met vriendelijke groet,

 

Emma-Lee