Beantwoord

Monteurskosten onterecht in rekening gebracht

  • 3 January 2020
  • 10 reacties
  • 329 keer bekeken

Ik heb nu het zelfde probleem met de monteur kosten die worden doorberekend, terwijl de klacht niet door de monteur werd opgelost. De Technische Dienst van KPN stuurde uiteindelijk een nieuw modem, waarna het probleem was opgelost. 50 Euro wordt automatisch afgeschreven en de klantenservice zegt dat verdere communicatie met het monteursbureau loopt. Ik heb toch een contract met KPN en niet met een extern monteursbureau? 

icon

Beste antwoord door Marjaf 11 January 2020, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +12

Ik heb nu het zelfde probleem met de monteur kosten die worden doorberekend, terwijl de klacht niet door de monteur werd opgelost. De Technische Dienst van KPN stuurde uiteindelijk een nieuw modem, waarna het probleem was opgelost. 50 Euro wordt automatisch afgeschreven en de klantenservice zegt dat verdere communicatie met het monteursbureau loopt. Ik heb toch een contract met KPN en niet met een extern monteursbureau? 

 

Wie heeft de monteur aangestuurd? KPN? Of was het op eigen verzoek?

KPN heeft de monteur gestuurd, nadat de klantenservice het eerst online had geprobeerd op te lossen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi marjaf, welkom op het forum. 

Wanneer wij de monteur hebben gestuurd zou dit niet moeten voorkomen, behalve als er specifiek en in overleg met jou een betaalde monteur is aangestuurd. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken hoe dit is gegaan. 

Ik hoor graag van je. 

Beste Alex,

Zoals je ziet, heb ik mijn KPN Profiel aangepast en alle reactie mbt dit topic hier geplaatst.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het helaas nog niet, zie hieronder. Heb je het wel opgeslagen nadat je het hebt ingevuld?

 

 

IK heb het in mijn profiel aangepast. Gewoon ingelogd op mijn kpn en in mijn profiel alles gekopieerd en geplakt. Daar zie ik alles staan. Maar dan moet ik zelf wel inloggen. Ik hoef toch mijn persoonlijke gegevens niet hier op het forum te plaatsen?

Marja

Reputatie 7
Badge +24

Nee, zeker niet openbaar. Ik bedoel je privé profiel. Klik hier. Er is verder niemand die dit kan zien behalve jij en ik. 

Reputatie 7
Badge +24

Update: Inmiddels de gegevens ontvangen en een vergoeding ingevoerd voor de onterecht kosten.  

Il wil graag even met een positieve reactie reageren. Alex_P van KPN heeft gezorgd dat de nota werd gecrediteerd en gisteren hebben we 50 euro retour ontvangen. KPN volgt dit forum dus nauwgezet en handelt zoals het hoort. Waarvoor hulde. Ik was een klant met een klacht, maar ben nu tevreden. GOED ZO KPN!!! 

Reputatie 7
Badge +24

Wat een fijn complimentje, dankjewel!Â