Vraag

Mooie geste: gratis SuperWifi voor klanten i.v.m. Covid-19

  • 23 February 2021
  • 13 reacties
  • 147 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Nu heel veel klanten van KPN door Covid-19 veelal thuis moeten werken, komt het regelmatig voor dat wifi al het werk in de thuis situatie niet echt aan kan.

Ik zou het een mooie geste vinden als KPN al haar vaste klanten gaat voorzien van super wifi. Dit om klanten op een goede en veilige manier thuis te laten werken, kan KPN ook nog mee scoren voor b.v. reclame doeleinden.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Eym 

Dream your Dream :pray:

Badge +19

Dat doen ze toch al???!!!! Je krijgt bij slecht Wi-Fi 2 experia wifi's gratis!! Daar krijg je pas echt super Wi-Fi mee!

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Eym, welkom hier op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je zoiets een mooie geste zou vinden. Het zou alleen niet per se een oplossing zijn voor eventuele wifi-problemen. De wifi-verbinding is namelijk erg afhankelijk van omgevingsfactoren en dat komt doordat het een draadloos signaal is. Die omgevingsfactoren zijn bij iedere woning weer anders, waardoor we als provider weinig tot geen invloed hier op hebben.

In je topic lees ik dat je met regelmaat problemen ervaart met de wifi, dat is vervelend! Natuurlijk willen we altijd meedenken met oplossingen om de wifi-verbinding te verbeteren.

Zo hebben we bijvoorbeeld de Wifi Manager die je kunt doorlopen. Deze online tool gaat samen met jou de instellingen van de wifi-verbinding bij langs om het signaal te verbeteren. Lukt dit niet en blijft de snelheid van de wifi onder de 20 Mbit/s, dan wordt er een gratis oplossing aangeboden. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen voor 2 gratis Experia Wifi's t.w.v. € 98,-, zoals @Joep1965 ook al aangeeft. Hiermee kun je meerdere wifi-punten in jouw huis creëren, waardoor de verbinding verbeterd kan worden! Ook vindt je hier op het forum veel tips om de wifi-verbinding te verbeteren, bijvoorbeeld: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi.

Daarnaast zijn hier heel veel andere forumgebruikers die goede tips hebben om je thuisnetwerk te verbeteren! Ik hoop dat je zo verder komt.

Reputatie 7
Badge +24

En wie gaat dat betalen? 

En wie gaat dat betalen? 

Wij allemaal, door een extra verhoging van de abo-gelden:persevere: . Bovendien valt de dekking van Wi-Fi buiten de aansprakelijkheid van providers als kpn.

Reputatie 3

En wie gaat dat betalen? 

Wij allemaal, door een extra verhoging van de abo-gelden:persevere: . Bovendien valt de dekking van Wi-Fi buiten de aansprakelijkheid van providers als kpn.

ik hoef die spullen niet  :) dus geef mij maar korting . koop me eigen IT spullen wel

ik hoef die spullen niet  :) dus geef mij maar korting . koop me eigen IT spullen wel

Ik ik heb een idee voor kpn: verhoog alle abo's met € 10/mnd en geef dan afhankelijk van van de hoeveelheid diensten die iemand afneemt tot €5/mnd korting aan alle klanten: alle klanten tevreden want ze hebben korting (dé hoofdreden voor Nederlanders om ergens voor te kiezen) en kpn tevreden want ze hebben tussen de € 5 en € 10/mnd extra inkomsten per klant. Winwin.:innocent::thinking:

@mikerosauer , bedoel je zoiets?

Er is een energiemaatschappij die op een dergelijke manier reclame maakt: iedereen altijd korting en iedereen "blij”.

Reputatie 3

ik hoef die spullen niet  🙂 dus geef mij maar korting . koop me eigen IT spullen wel

Ik ik heb een idee voor kpn: verhoog alle abo's met € 10/mnd en geef dan afhankelijk van van de hoeveelheid diensten die iemand afneemt tot €5/mnd korting aan alle klanten: alle klanten tevreden want ze hebben korting (dé hoofdreden voor Nederlanders om ergens voor te kiezen) en kpn tevreden want ze hebben tussen de € 5 en € 10/mnd extra inkomsten per klant. Winwin.:innocent::thinking:

@mikerosauer , bedoel je zoiets?

Er is een energiemaatschappij die op een dergelijke manier reclame maakt: iedereen altijd korting en iedereen "blij”.

haha de hooft rede is voor mij dat verbinding beter is dan bij ziggo . ik hecht niet zo veel waarde aan korting als diensten maar goed zijn. ict spul kun je altijd beter zelf aanschaffen 

 

maar als je dan toch moet kiezen als nieuwe klant dan maar die korting ipv super wifi meuk wat hier toch in de kast ver dwijnt 

Reputatie 7

Ik neig zelf steeds meer naar het jaarlijks overstappen,… Gaat voor mij puur voor het signaal, alles is straks eigen apparatuur. Ik heb vanaf vrijdag lekker TV van Ziggo met CI+.  Dit zal altijd behouden worden, vind TV via Ziggo toch wel het ‘beste’ Terugkijken, opnemen dat boeit niet. Daar zijn wel andere oplossingen voor. En interweb van T-Mobile,.. Gewoon alles in 1 bestellen, en na enkele maanden, of na de kortingsperiode, de ontvanger opzeggen :joy:

Qua kosten, voor hier thuis toch voordeliger dan alles in 1 bij of een KPN of een Ziggo of een T-Mobile, afhankelijk van wat je kiest als totaalpakket. 

Reputatie 3

Ik neig zelf steeds meer naar het jaarlijks overstappen,… Ik heb vanaf vrijdag lekker TV van Ziggo met CI+.  Dit zal altijd behouden worden, vind TV via Ziggo toch wel het ‘beste’ En interweb van T-Mobile,.. Gewoon alles in 1 bestellen, en na enkele maanden, of na de kortingsperiode, de ontvanger opzeggen :joy:

Qua kosten, voor hier thuis toch voordeliger dan alles in 1 bij of een KPN of een Ziggo of een T-Mobile, afhankelijk van wat je kiest als zenderpakket. 

 

ik heb hier iptv :) in 4k  dus ook voor de f1 fans is er meer dan verplciht bij ziggo of de hooftprijs moeten betalen

Reputatie 7

Ja, die ‘ellende’ heb ik geen zin meer in,.. Veelte grote wereld, en dan heb je weer een brakke ontvanger of app. Daarbij heb ik een hekel gekregen aan losse ontvangers, daarom terug naar CI+. samen €52,- per maand is prima. Alles is op 1 android tv te bedienen, apps die gewoon altijd worden geupdate, en je kunt gewoon je tv afstandsbediening gebruiken. 

Gemak dient de mens, hiervoor benodigd zijn helaas 2 providers :laughing:

Overige tv's of kunnen we tzt spreken over schermen, zit gewoon een Xiaomi mi tv-stick, en hierop weer de Ziggo Go app, internet is perfect, dus niks geen ellende of weer extra kabels te moeten leggen of ontvangers die je in het luchtledige moet plaatsen,.. 

 

En zo is het maar goed dat er voor elk-wat-wils is in providerland.

Reputatie 3

Ja, die ‘ellende’ heb ik geen zin meer in,.. Veelte grote wereld, en dan heb je weer een brakke ontvanger of app. Daarbij heb ik een hekel gekregen aan losse ontvangers, daarom terug naar CI+. samen €52,- per maand is prima. Alles is op 1 android tv te bedienen, apps die gewoon altijd worden geupdate, en je kunt gewoon je tv afstandsbediening gebruiken. 

Gemak dient de mens, hiervoor benodigd zijn helaas 2 providers :laughing:

Overige tv's of kunnen we tzt spreken over schermen, zit gewoon een Xiaomi mi tv-stick, en hierop weer de Ziggo Go app, internet is perfect, dus niks geen ellende of weer extra kabels te moeten leggen of ontvangers die je in het luchtledige moet plaatsen,.. 

 

als je een goede provider neemt hebt geen ellende :) CI+ kun niks mee opnemen of on demand werkt ook de helft van tijd niet goed via ziggo :) ervaring mee helaas …  

ik bedien alles gewoon via 1 afstandbeding :) en niks geen extra kabels nodig :) waarschijnlijk had je gewoon geen goede app en provider