Beantwoord

Muurbeugel Experia Box V8

  • 3 December 2019
  • 9 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar de muurbeugel voor de experiabox v8.

Kan iemand mij hieraan helpen?

 

Groeten,

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 December 2019, 11:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @L. Korteweg 

Ik ben bang dat KPN geen muurbeugel meer heeft voor de V8. Omdat de recente modems de V9, V10 en de V10a is. 

Reputatie 7
Badge +28

@L. Korteweg

 

Hier bied iemand een muurbeugel aan voor 5 euro. Krijg je het modem er gratis bij. 

 

http://www.advertentiex.nl/ad-kpn-experiabox-v8-met-muurbeugel-481723?in=Noord-Holland-Telecom

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @L. Korteweg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas hebben wij inderdaad geen optie meer om een aparte muurbeugel op te sturen. Alleen voor de V10 is dit nog een optie, maar voor de rest van de Experia Boxen niet meer..  Dus mocht je ergens nog eentje vinden, dan heb je geluk! Maar wij kunnen je er niet aan helpen.

Succes, en mocht je nog anderen vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

@L. Korteweg

 

Hier bied iemand een muurbeugel aan voor 5 euro. Krijg je het modem er gratis bij. 

 

http://www.advertentiex.nl/ad-kpn-experiabox-v8-met-muurbeugel-481723?in=Noord-Holland-Telecom

 

@L. Korteweg 

Ik zou niet te lang wachten met bellen. Het telefoonnummer staat in de advertentie. Voor 5 euro ben jij dan geholpen!   

Reputatie 7

Ik zou niet te lang wachten met bellen.

Ik zou nooit bellen, de V8 is wat mij betreft behoorlijk bejaard en mag wel eens vervangen worden door een moderne Experia Box. Nu de meeste kinderziektes van de V10a achter ons lijken te liggen is dat wellicht een betere optie.

Reputatie 7
Badge +28

Ja, een nieuwe is natuurlijk beter. Alleen KPN-FON werkt zover ik weet niet met de V10A.  

Reputatie 7
Badge +21

Alleen KPN-FON werkt zover ik weet niet met de V10A.  

Dat lijkt met de laatste update ook aangepast (Firmware Update v10A)

  • FON toegevoegd

Bedankt voor het meedenken. Ik heb bij de bouwmarkt 2 ophangbeugels gekocht en op deze manier mijn experiabox in de meterkast opgehangen.

Reputatie 7
Badge +22

Bedankt voor het meedenken. Ik heb bij de bouwmarkt 2 ophangbeugels gekocht en op deze manier mijn experiabox in de meterkast opgehangen.

Wat fijn dat het gelukt is @L. Korteweg, ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan. Want zo’n beugel van jou modem is er helaas niet meer. 👍🏼😉

Reageer