Beantwoord

Muurbeugel ExperiaBox V10a

  • 25 October 2019
  • 12 reacties
  • 2020 keer bekeken

inmiddels ook de v10a ontvangen, maar helaas geen muurbeugel ontvangen. is het mogelijk om zn beugel te krijgen ? 

mvg Matthijs 

 

 *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door wjb 25 October 2019, 10:07

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7

De V10a heeft geen muurbeugel, en zitten twee gaatjes aan de achterzijde waamee je de V10a kunt ophangen aan haakjes. Alles moet goedkoop tegenwoordig. :confounded:

De V10a heeft geen muurbeugel, en zitten twee gaatjes aan de achterzijde waamee je de V10a kunt ophangen aan haakjes. Alles moet goedkoop tegenwoordig. :confounded:

lekker dan.. ga kijken of ik het vorige modem nog kan gebruiken dan. 

Reputatie 7

De V10a heeft geen muurbeugel, en zitten twee gaatjes aan de achterzijde waamee je de V10a kunt ophangen aan haakjes. Alles moet goedkoop tegenwoordig. :confounded:

lekker dan.. ga kijken of ik het vorige modem nog kan gebruiken dan. 

Welke Experia Box had je dan?

De V10a heeft geen muurbeugel, en zitten twee gaatjes aan de achterzijde waamee je de V10a kunt ophangen aan haakjes. Alles moet goedkoop tegenwoordig. :confounded:

lekker dan.. ga kijken of ik het vorige modem nog kan gebruiken dan. 

Welke Experia Box had je dan?

V8 al enige jaren maar sindskort overstap geregeld van telfort naar kpn. probleem is dat ik die v10a op de grond ergens moet neer leggen. gezien het isra zich in de woonkamer bevind. 

kun je die kpn "pruttel” niet in een tv kastje of hoekkastje in de woonkamer weg werken

als je dat ding aan de muur hangt lijkt mij ook niet zo mooi

het is een tip maar ik ken de situatie niet

ik heb gelukkig alles in de meterkast

 

kun je die kpn "pruttel” niet in een tv kastje of hoekkastje in de woonkamer weg werken

als je dat ding aan de muur hangt lijkt mij ook niet zo mooi

het is een tip maar ik ken de situatie niet

ik heb gelukkig alles in de meterkast

 

probleem is dat de meterkast buiten het appartement bevind en in de de woonkamer bevind zich de 4polige contactdoos.. en gezien het een huurwoning is.. is het verleggen van bekabeling niet echt handig. en waar de huidige modem hing was buiten zicht maar wel netjes weggewerkt van de grond af.. dat word nu wel anders ben ik bang.. of de rj kabel veranderen dat kan nog wel denk ik.. nja ik weet iig genoeg bedankt peter :) 

kun je niet een platte kast met deurtje er voor zetten en daar de experiabox in zetten

dat snap ik dat de meterkast geen optie is als de aansluiting in de woonkamer zit

dit zie je wel vaker bij de wat oudere huizen

 

Reputatie 7

Als het goed is, dan is de afstand tussen de ophanggaatjes aan de achterzijde precies gelijk aan de schroefgaten van de muurbeugel van de V8.

Je zou hem dus zo moeten kunnen ophangen gebruik makend van de boorgaten die je voor de V8 gemaakt had.

Ja maar de standaard is 1 geheel dus die moet er dan al afgezaagd worden 🙂

Reputatie 7

Ja maar de standaard is 1 geheel dus die moet er dan al afgezaagd worden 🙂

Nee, die laat je er uiteraard gewoon aan zitten, dat is dan namelijk de afstandshouder voor de kabels.

Hou die V10a gewoon eens met zowel de standaard en de bovenzijde tegen de muur aan, dan zie je hoe hij komt te hangen.

Hij kan gewoon op dezelfde plek, alleen niet plat, maar een béétje schuin. Ook beter voor de koeling. En wat die voet van de V10A betreft…

Nee, die voet laat je er uiteraard gewoon aan zitten, dat is dan namelijk de afstandshouder voor de kabels.

Of doe je er wat langere parkers in de muur zodat je hem recht kan hangen

Reageer