Vraag

Muurbevestiging Experiabox V10

  • 25 July 2019
  • 9 reacties
  • 1672 keer bekeken

Wil de box aan de muur bevestigen, maar krijg het bevestigingsdeel moeilijk van de box.
Is er een tool nodig of een ander handigheidje hoe je de twee delen van elkaar kan krijgen? Zonder iets kapot te maken.
Kan ook op Youtube niks vinden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@ Hoi @Robtjendol
Dat gaat inderdaad zwaar maar met beleid en wat kracht trekken aan de beugel moet het je toch gaan lukken,
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Rob, welkom hier.

Wat huistijger aangeeft klopt, een beetje druk en daarmee moet het lukken. Of begrijp je vraag niet goed?
Heren,
Bedankt voor de moeite om op mijn vraag te reageren.
Ik heb het niet aangedurfd om met toch wat enig geweld de twee onderdelen te scheiden (de beugel die van de experiabox gescheiden dient te worden; waarschijnlijk een mechanisch ontwerpfout)
Ik ben niet de enige die dit probleem had en heeft.
Ik heb met nauwkeurige precisie de twee gaten en schroeven in de muur geboord en de complete set aan de schroeven vastgezet Dus probleem opgelost, zij het met moeite.
(Aandachtspunt voor ontwerpers)
Reputatie 4
Badge +1
Goedenavond Robjtendol,
Ik weet dat ik te laat ben maar aan de binnenzijde van het deel dat aan de experiabox vastzit, zitten indrukbare lipjes.
Als je die met je duimen en wijsvingers inknijpt, krijg je hem vrij soepel los.
Wanneer hij echt goed vast zit aan de muur, dan is het een kwestie van voorzichtig trekken, om hem los te krijgen.
Reputatie 7
Badge +21
De muurbeugels zijn overigens niet los te bestellen, ook KPN kan daar niet aan komen.
Ja hoor: https://forum.kpn.com/internet-9/geen-montage-beugel-voor-v10-ontvangen-473681

Een regelmatig terugkerend verzoek, ze raken (meestal) zoek of ze sneuvelen bij het verwijderen.
Reputatie 4
Badge +1
# RBxx
Ha Ruud dank je wel, mijn bewering is inmiddels achterhaald.
Ik heb die zin verwijderd.
Robert Visser,
Bedankt voor jouw suggestie, ook al is die te laat.
Ik waardeer jouw inzet.
Vriendelijke groeten,
Robtjendol
Reputatie 7
Badge +24
Robert Visser,
Bedankt voor jouw suggestie, ook al is die te laat.
Ik waardeer jouw inzet.
Vriendelijke groeten,
Robtjendol


Ik waardeer het ook @Robert Visser 😃

Heren,
Bedankt voor de moeite om op mijn vraag te reageren.
Ik heb het niet aangedurfd om met toch wat enig geweld de twee onderdelen te scheiden (de beugel die van de experiabox gescheiden dient te worden; waarschijnlijk een mechanisch ontwerpfout)
Ik ben niet de enige die dit probleem had en heeft.
Ik heb met nauwkeurige precisie de twee gaten en schroeven in de muur geboord en de complete set aan de schroeven vastgezet Dus probleem opgelost, zij het met moeite.
(Aandachtspunt voor ontwerpers)

Als je de beugel aan de zijkanten optrekt, schiet het lipje naar binnen langs de box, en komt de beugel met gemak los.Â