na 3 maanden nog geen aansluiting kpn afdelingen wijzen naar elkaar

• 19 december 2017
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik heb rond 20 september een verzoek ingediend om te verhuizen. de monteur kon niet eerder komen dan 22 november ivm zoeken naar kabel van glasvezel. Ik ben 3 dagen thuis gebleven omdat ze zouden komen zoeken naar een kabel; er kwam niemand en ook niet afgebeld; drie dagen vrij genomen!! Na veel bellen met KPN verwijzen zij naar regelfiber en deze weer naar de aannemer. 7x aannemer gebeld en niemand weet wanneer ze nu wel zullen komen; moet een graafploeg komen en weten niet wanneer. Weer KPN gebeld en zou snel opgelost worden en dan meteen monteur inplannen want ja duurde wel allemaal heel lang. Uiteindelijk na 12 uur bellen!!!!! een afspraak met iemand die kabel komt zoekt; gevonden!!! we zitten ondertussen op 12 december!!!!!!
Nou ik zou de volgende dag gebeld worden op 13 december voor plannen van monteur. Ik Word gebeld maar was aan het werk. ze laten een code achter met nummer dat ik moet bellen. dezelfde dag gedaan: code is verkeerd wordt gezegd en systeem verbreekt verbinding. Weer KPN gebeld en dan komen we in een draaimolen. Zij kunnen niet bellen met de mensen die de monteur moeten plannen; afdeling is afgeschermd!!!! alleen via mail te bereiken. Ze sturen mijn verzoek door. Ik hoor weer niets op 13, december. De 14e weer gebeld en gevraagd om een leidinggevende te spreken of supervisor om te escaleren want duurt erg lang1111. Ik heb twee dochters met iPad opleiding en we zitten nu al maanden met een noodpakket en 50 GB WIFI waar ik steeds moet vragen om dit op te waarderen. Ook de TV is een noodpakket voor 1 TV en ik blijf de volledige premie betalen van 70 euro per maand!!!
NA iedere dag 2-3 gebeld te hebben en gevraagd te hebben om escalatie, een leidinggevende etc verteld iemand mij van KPN dat ze mij die niet mag geven omdat ze anders haar baan verliest!!!!!! ik vraag wat ik nog kan doen; zij zegt afwachten totdat de afdeling mij belt want ze heeft al veel verzoeken verstuurd naar de afdeling om contact met mij op te nemen; tevergeefs!!! vandaag weer gebeld en gevraagd wanneer er nu iets wordt ondernomen. Ik zou teruggebeld worden door een monteur..... ik kan het bijna niet geloven. En???? weer niet gebeld vandaag. Ik heb wel gebeld vanavond en weer een email naar een leidinggevende laten sturen want ja iedereen is het wel met mij eens dit is te gek voor woorden maar ze kunnen niets voor mijn doen!!!!!!

Ik wacht nog steeds en heb maar besloten mijn betalingen terug te vorderen want dit is een regelrechte wanprestatie. Ik weet nu nog steeds niet wanneer ik word aangesloten. Een staaltje van mismanagement en een organisatie die volgens mij erg ver van haar missie afstaat; mensen helpen en klanten tevreden aansluiten.

ik ben nieuwsgierig wat anderen hier nu van vinden of dat ik de enige ben die dit alles vreemd vind. Ik voel mij compleet machteloos en besluit dus maar dit forum en straks ook Facebook en linked in te benutten om mensen te laten weten hoe je wordt behandeld door KPN. Ik heb dit al aangegeven in mijn gesprekken maar lijkt ze weinig te deren??? Kortom wie red mij uit deze situatie. Ik ben normaal niet iemand die deze wegen wil bewandelen maar nu maar besloten het toch maar te doen de grens is al ver overschreden; misschien wordt er nu iemand in KPN wakker??????

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Machteloos, welkom op het forum! Wat een verhaal zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier moedeloos van wordt.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik mijn best doen om je zo snel mogelijk weer van internet te voorzien!

Reageer