Beantwoord

Na 3 maanden toch maar een noodpakket?

  • 8 February 2019
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

Goede dag,
Ik heb in november 2018 een nieuw internet abonnement afgesloten bij jullie. Er zou een monteur komen die de glasvezel zou regelen en dat zou het dan zijn. Kon een weekje of 2 duren.
3 maanden en 3 bezoeken van monteurs later heb ik nog altijd geen internet. Dit was niet het grootste probleem van de wereld geweest, mijn buurvrouw liet me haar internet zolang gebruiken. Maar ik vind dat het hoog tijd wordt voor een eigen internetverbinding.
Ik wacht momenteel op bericht van het glasvezelbedrijf over wanneer ze dan eindelijk alles aan kunnen sluiten. Ik begin mijn geduld (en mijn mobiele databundel) te verliezen. Ik heb horen zeggen dat het proces van internet krijgen redelijk lang kan duren, maar dit wordt wel een beetje te gek!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 February 2019, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen RHJ, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN 🙂 Ik kan me voorstellen dat je nu zo langzamerhand wel eens een aansluiting wilt. En, in afwezigheid daarvan een noodpakket. Ik ga dit met je oppakken. Wil je daarvoor je gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan zoek ik hier de rest erbij en gaan we aan de slag!
Bedankt voor de reactie.
Ik heb mijn persoonlijke- en woongegevens toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, RHJ! Ik heb bij dezen een noodpakket voor je aangevraagd. Deze wordt morgen bezorgd bij de Primera, je kunt hem dan ophalen wanneer het je uitkomt. Je krijg nog een bevestiging daarvan per sms, plus meer info over het noodpakket per e-mail. Het noodpakket bestaat uit een Digitenne tuner en een mobiele router. De Digitenne wordt geactiveerd geleverd, maar dat is wel maar een week geldig. Kom dan na die week ook hier even terug, dan kan ik hem laten heractiveren.
Fantasties. Ontzettend bedank voor de service!
Goede dag. Mijn noodpakket heeft het lang uitgehouden, maar moet denk ik inmiddels weer opnieuw geactiveerd worden. Ik heb namelijk nog steeds geen eigen aansluiting.
Ik krijg ook geen bericht van het glasvezelbedrijf. Iets wat mij inmiddels een beetje tegenstaat.

Groet,

Ruben Verbaas.
Reputatie 7
Badge +30
Oei, nog steeds niet aangesloten. Dat duurt wel heel erg lang, Ruben. Ik heb dit dan ook gelijk nagekeken, en ik heb meer informatie voor je. Het issue is de vergunning, als in: die is aangevraagd, maar nog niet binnen. Dat wordt door ons in de gaten gehouden, en zodra de vergunning binnen is, wordt je gebeld voor de afspraak.

Je Digitenne ontvanger kan ik voor je heractiveren. Wil je daarvoor het CAS ID van de ontvanger in je profiel zetten in het veld 'persoonlijke opmerking' en hier even vermelden dat je dit gedaan hebt? Dan ga ik aan de slag.
Het is weer zover. Zouden jullie mijn wifi willen opwarderen a.u.b? Is het overigens mogelijk om dit gewoon automatisch te laten doen? Gezien mijn situatie lijkt het namelijk dat ik voorlopig geen glasvezel krijg.
Reputatie 7
Badge +30
Het kan helaas niet automatisch, Ruben. Wat ik nu heb gedaan is een 50GB databundel toegevoegd aan het mobiele nummer. Daar krijg je een sms over, en de bundel zal ook gelijk dan actief zijn. Voor de mobiele router heb ik ook opwaardering aangevraagd. Dit wordt door de backoffice gedaan.Meestal wordt het dan de volgende werkdag uitgevoerd.

Werkt de Digitenne nog wel?

Ik zie dat het nog niet rond is met de vergunning. Wat een gedoe 😞 Ik hoop dat er zo snel mogelijk duidelijkheid komt en je een datum krijgt.