Beantwoord

Na 4 weken nog geen PS4 controller ontvangen.

• Deelnemer
  • 8 reacties
Goedendag,

Op 26 november heb ik de mail ontvangen gekregen betreft de KPN Playstation cadeaus, maar tot op heden heb ik de PS4 controller nog niet mogen ontvangen.

Kan het zijn dat er een vertraging is met de levering?

Hoor het graag!

Mvg,

Truong
icon

Beste antwoord door Erik_ 27 december 2018, 16:00

Dank je, TPz. Ik heb gekeken en ik kan zelf niets achterhalen. Maar ik heb wel het telefoonnummer van de servicedesk die je hier meer over zou moeten kunnen vertellen. Je kunt ze bereiken op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 op 088 - 623 7006 (lokaal tarief).

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Truong, welkom op het forum! Vanuit deze actie krijg je een vouchercode. Met die vouchercode kun je op de actiepagina je keuze maken voor PlayStation Plus of Now, en de controller. Daarna wordt het pas toegestuurd. Heb je daar je keuze al gemaakt?

Goedemorgen Erik, bedankt voor de reactie. De 4 weken zijn geteld vanaf het moment dat ik mijn adres had opgegeven via de e-mail link, dus ja!

Wordt er een Track & Trace aangemaakt betreft de zending van de controller?

Hoor het graag En fijne dagen!

Mvg,

Truong
Reputatie 7
Badge +27
Vier weken is wel wat we als verwachte levertijd communiceren. We hebben echter wat issues gehad met voorraad. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan check ik of we hier een track en trace voor hebben en hoe het zit met de verwachte levertijd op dit moment.
Bij deze voor ingevuld en ik hoor het graag, nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, TPz. Ik heb gekeken en ik kan zelf niets achterhalen. Maar ik heb wel het telefoonnummer van de servicedesk die je hier meer over zou moeten kunnen vertellen. Je kunt ze bereiken op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 op 088 - 623 7006 (lokaal tarief).
Ook ik 17 december bevestiging ontvangen en al 3 of 4 keer contact gehad. Probleem benoemd en hoor al 3 weken dat ze binnen zijn er verzonden zouden worden.......
Heb in de tussentijd 3x gebeld waaronder vorige week de laatste keer en werd nogmaals verzocht 4 weken te wachten. Ik hoop dat het de laatste keer is en ik binnenkort van de controller mag genieten.
Reputatie 7
Badge +27
Nog 4 weken wachten gaat niet gebeuren. Er is inmiddels een laatste batch controllers binnengekomen. Als je vrijdag geen mail hebt ontvangen gaan we je op hele korte termijn een ander aanbod doen. Dat zal waarschijnlijk een korting of vergoeding worden ter waarde van een controller, zodat je die zelf kunt aanschaffen.

Dit had nooit zo lang mogen duren, mijn excuses hiervoor. Ik verwacht volgende week een definitief uitsluitsel hoe we dit gaan regelen voor iedereen die nog geen controller heeft ontvangen.
Joran schreef:

Nog 4 weken wachten gaat niet gebeuren. Er is inmiddels een laatste batch controllers binnengekomen. Als je vrijdag geen mail hebt ontvangen gaan we je op hele korte termijn een ander aanbod doen. Dat zal waarschijnlijk een korting of vergoeding worden ter waarde van een controller, zodat je die zelf kunt aanschaffen.

Dit had nooit zo lang mogen duren, mijn excuses hiervoor. Ik verwacht volgende week een definitief uitsluitsel hoe we dit gaan regelen voor iedereen die nog geen controller heeft ontvangen.

Geld dit ook voor andere gebruikers die nog steeds niets hebben ontvangen? Ik zit in hetzelfde schuitje...
Reputatie 7
Badge +27
Voor iedereen die een controller zou krijgen, maar wegens voorraadproblemen nog niet heeft ontvangen, geldt hetzelfde. Ik verwacht snel meer nieuws, dat zullen we per mail communiceren.
Reputatie 7
Badge +27
@TPz: heb jij hem inmiddels binnen? Zo niet, ga ik navragen of je hem nog krijgt, of dat we dit anders gaan oplossen.

@Marthijn B, @JohndeR, willen jullie beide jullie gegevens invullen op je profiel? Dan controleer ik dit voor jullie ook.Laat in het topic even weten als je dit gedaan hebt, en vermeld er voor de volledigheid even bij wanneer je de controller besteld hebt.
Erik_ schreef:

@TPz: heb jij hem inmiddels binnen? Zo niet, ga ik navragen of je hem nog krijgt, of dat we dit anders gaan oplossen.

@Marthijn B, @JohndeR, willen jullie beide jullie gegevens invullen op je profiel? Dan controleer ik dit voor jullie ook.Laat in het topic even weten als je dit gedaan hebt, en vermeld er voor de volledigheid even bij wanneer je de controller besteld hebt.

Hoi Erik_, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik heb nog niks ontvangen! Ik heb m'n profiel bijgewerkt.
Ik heb ook geen controller besteld, laat staan een code ontvangen daarvoor... (ik denk dat het probleem bij mij nog iets dieper ligt)

3 januari 2019 heb ik KPN aangeschaft. (In de orderbevestiging staat ook heel leuk dat ik bij een actief abonnement een mail zo moeten krijgen met een code voor de controller 😅)
Erik_ schreef:

Goedemiddag Erik, nee, helaas heb ik tot op heden de controller nog steeds niet ontvangen. Ik hoor graag hoe we dit samen kunnen oplossen, sowieso reuze bedankt voor je reactie.
TPz schreef:

Erik_ schreef:

Goedemiddag Erik, nee, helaas heb ik tot op heden de controller nog steeds niet ontvangen. Ik hoor graag hoe we dit samen kunnen oplossen, sowieso reuze bedankt voor je reactie.

Profiel bijgewerkt!!
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, @Marthijn B! Ik heb navraag uitstaan hoe het zit met je code, ik hoop daar vandaag antwoord op te krijgen. Ik zie dat je eerder ook op andere manier contact hebt gehad. De collega die je toen sprak heeft dit ook ergens uitgezet en de notitie achtergelaten dat hij je vanmiddag zou terugbellen. Dus mocht je telefoon krijgen dan is hij het. Ik hoop dat op deze manier het gaat lukken om de code vandaag nog bij je te krijgen. Sowieso gaan we je crediteren voor de controller, want ook als de code wel lukt, de controllers zijn niet meer leverbaar.

@TPz, dank voor je reactie. Dan ga ik mailen met navraag of jij dan nog een gaat krijgen, en zo ja wanneer. Of dat we dit gaan oplossen met een creditering zodat je elders een controller kunt bestellen.
Reputatie 7
Badge +27
@JohndeR, dank je! Ook voor jou ga ik mailen en geldt hetzelfde als wat ik tegen TPz zei.
Reputatie 1
Badge
Marthijn B schreef:

Joran schreef:

Geld dit ook voor andere gebruikers die nog steeds niets hebben ontvangen? Ik zit in hetzelfde schuitje...

wij hebben nog niks mogen ontvangen, wel al alles ingevuld en doorgestuurt.
bij ons was de actie van december voorig jaar!
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Willem, ik heb je reactie in het andere topic verwijderd zodat het niet door elkaar gaat lopen. Je geeft aan dat je nog niets hebt ontvangen. Je hebt vorige week in dit topic aangegeven:
Willem1958 schreef:

Hallo Marcia.
de mail is binnen..
gelijk alles ingevuld.
nu nog 4-:) weken wachten.

En daarna heb je een topic aangemaakt waarin je de producten probeerde door te verkopen... Dat komt op mij toch over als dat je de code voor PS Plus / PS Now in ieder geval binnen hebt. Het leveren van de controller voor mensen die hem wel hebben kunnen bestellen kan nog een week of wat duren. Als je die over twee weken nog niet hebt, trek dan even weer aan de bel. Als dan blijkt dat ze toch niet meer leverbaar zijn, kunnen we ook crediteren.
Hallo,

Ik heb al meerdere malen via de chat en telefonisch geprobeerd om de controller te ontvangen.
Ondanks toezeggingen dat deze de eerste week van februari zou worden verzonden tot op heden nog
geen controller gezien.

Mijn geduld begint een beetje op te raken.
Met vr. groet,
Rene van R.
Reputatie 1
Badge
Ik heb inmiddels, helaas, de controller binnen.
niks voor ons..
Ik heb helaas tot op heden nog niets mogen ontvangen, dus hoor graag meer!
Ook ik zou graag meer info willen ontvangen zodra er meer bekend is. Op de eerste dag van de actie abonnement afgesloten en helaas net via de chat gehoord dat de voorraad op is.. Dus nu maar hopen op een snel alternatief
Reputatie 7
Badge +27
Goed om te horen dat jij de controller inmiddels binnen hebt, Willem. Ik hoop dat dit betekent dat degenen van jullie die wel hebben kunnen bestellen maar nog niets hebben ontvangen, hem ook snel gaan krijgen.

@Rene van R., welkom! Jij hebt de controller wel kunnen bestellen begrijp ik uit je bericht? Dan voeg ik jou aan mijn lijstje toe.

@JGroe, jij ook welkom! Je geeft aan dat je op de eerste dag van deze actie gelijk een abonnement hebt afgesloten. Heb je wel de inlogcode ontvangen waarmee je de PS Now/Plus en de controller kon aanvragen? Zo ja, heb je die aanvraag ook gedaan? Als je dat voor me kunt beantwoorden, dan weet ik op welk lijstje ik je moet zetten :)

Helaas heb ik alleen nog geen specifieke verdere informatie. Ik hoop na het weekend duidelijkheid te kunnen geven over of de controllers verder nog geleverd worden. Als dat niet zo is, dan verzorgen we een creditering ter waarde van de controller zodat je die zelf kunt aanschaffen.
@Erik_
Yess, ik heb alle stappen doorlopen, ook een bevestiging van de aanvraag van de controller ontvangen.

Bedankt voor je update! Ik wacht het af
Reputatie 7
Badge +27
Check, dan zet ik je op dat lijstje. Ik kom er op terug!

Reageer