Beantwoord

Na 4 weken nog geen PS4 controller ontvangen.

• 22 december 2018
  • 49 reacties
  • 1096 keer bekeken

Toon eerste bericht

49 reacties

Hallo Erik_,

Kun je mij ook aan je lijstje toevoegen?

Op 29 november 2018 heb ik de bevestigingsmail voor de Playstation DualShock 4 controller ontvangen.
In januari heb ik met de ServiceDesk gebeld en daar werd aangegeven dat ik hem toch echt eind februari 2019 ontvangen zou moeten hebben, maar helaas tot op heden toch nog steeds geen controller ontvangen.

Alvast bedankt en in afwachting van verder bericht.
Dank je, @Marthijn B! Ik heb navraag uitstaan hoe het zit met je code, ik hoop daar vandaag antwoord op te krijgen. Ik zie dat je eerder ook op andere manier contact hebt gehad. De collega die je toen sprak heeft dit ook ergens uitgezet en de notitie achtergelaten dat hij je vanmiddag zou terugbellen. Dus mocht je telefoon krijgen dan is hij het. Ik hoop dat op deze manier het gaat lukken om de code vandaag nog bij je te krijgen. Sowieso gaan we je crediteren voor de controller, want ook als de code wel lukt, de controllers zijn niet meer leverbaar.

@TPz, dank voor je reactie. Dan ga ik mailen met navraag of jij dan nog een gaat krijgen, en zo ja wanneer. Of dat we dit gaan oplossen met een creditering zodat je elders een controller kunt bestellen.

Inmiddels weer 2-3 weken verder maar helemaal geen contact gekregen van KPN. Waar slaat dit op 😭
Reputatie 7
Badge +27
Helaas nog geen duidelijkheid over de levering van de de al bevestigde controllers. 😞 Ik heb opnieuw navraag uitstaan, ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Oxavo: ik heb jou toegevoegd aan de lijst bij de hernieuwde navraag.

Marthijn: je bent ook niet meer gebeld door de collega begrijp ik uit je bericht? Dat is heel vervelend. Zoals je gemerkt hebt, het is niet meer gelukt om je een code te bezorgen. Waarschijnlijk omdat we ook wat betreft PS Plus/Now codes door de voorraad heen zijn. Ik ga kijken of ik je wel in aanmerking kan laten komen voor een controller credit.
Helaas nog geen duidelijkheid over de levering van de de al bevestigde controllers. 😞 Ik heb opnieuw navraag uitstaan, ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Marthijn: je bent ook niet meer gebeld door de collega begrijp ik uit je bericht? Dat is heel vervelend. Zoals je gemerkt hebt, het is niet meer gelukt om je een code te bezorgen. Waarschijnlijk omdat we ook wat betreft PS Plus/Now codes door de voorraad heen zijn. Ik ga kijken of ik je wel in aanmerking kan laten komen voor een controller credit.

Die vrijdag ben ik gebeld met een vriendelijke stem maar had er helaas helemaal niets aan.

Bedankt voor de moeite, ik hoor graag of je wat nodig hebt van me.

Geen contact, geen code, geen controller. Weer een week verder. 😅😅

Tot op heden helaas niets binnen gehad. Is er al meer duidelijkheid omtrent de levering? Ik wacht nu al bijna 4 maanden op de controller. Hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +27
Alright, ik heb duidelijkheid!

@oxavo, @JGroe voor jullie is een vergoeding ingevoerd voor de controller. Dit wordt op de komende factuur in mindering gebracht. Daarmee kun je dan zelf elders een controller aanschaffen.

@Marthijn B, een voucher code voor PS Plus/Now gaat hem niet meer worden, maar voor de controller is een vergoeding ingevoerd.

@JohndeR, @TPz, er is voor jullie ook een vergoeding in het systeem gezet. Maar ik zie hier ook een melding staan dat jullie de controller, volgens onze administratie, al ontvangen zouden hebben.Klopt dat?

@Rene van R., ik zie dat er voor jou door mijn collega al wat eerder een vergoeding in het systeem is gezet. Die vind je terug op je komende factuur.
Hoi. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen!!
Hi Erik,

Ik ben zojuist terug van werk en kan u oprecht aangeven dat ik tot op heden de controller niet heb ontvangen.
Hallo Erik, ik heb op 17-02-2018 een bevestigingsmail ontvangen van de controller maar niks gekregen mag ik Mischien op het lijstje komen?
Alright, ik heb duidelijkheid!

@Marthijn B, een voucher code voor PS Plus/Now gaat hem niet meer worden, maar voor de controller is een vergoeding ingevoerd.

Gelukt, helemaal super 👍🏻
Reputatie 7
Badge +27
@JohndeR, @TPz: dank voor de aanvulling. Vergoeding krijgen jullie dan ook gewoon, en dan ga ik hier aangeven dat de administratie niet klopt en jullie géén controller hebben ontvangen.

@AchrafZV, welkom op het forum! Ik zie hier dat jij al op een lijst bent meegenomen. Omdat jij (relatief) recent de bevestiging hebt gekregen moeten we helaas nog even verder afwachten hoe dit opgelost gaat worden. De verwachting is wel dat we dit voor het einde van maart voltooid hebben.
Hartelijk dank bij deze, wel gek om te horen dat het volgens de administratrie bezorgd zou zijn. Ik wacht de vergoeding graag af, fijne werkdag!
@Erik_ beste Erik ik zou graag mijn controller willen ontvangen in plaats van een vergoeding als dat kan. Groetjes
Hallo @Erik_ bedankt, ik zie de vergoeding dan wel verschijnen op de volgende factuur.
Reputatie 7
Badge +27
@AchrafZV, daar kan ik helaas op dit moment nog geen uitspraken over doen. Er is een kleine kans dat je nog een controller krijgt. En anders wordt het een vergoeding ter waarde van de controller zodat je deze elders zelf kunt aanschaffen.
Hoi @Erik_ ,

Ook hier is op 10 januari de controller en PS Now aangevraagd. De PS Now code direct ontvangen, helaas de controller tot op heden nog niet, wel een bevestiging met het bezorgadres.

Zou hier ook naar gekeken kunnen worden? Mocht je meer info nodig hebben, dan lever ik die graag aan.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Rocco, welkom! Goed om te horen dat het met de PS Now code in ieder geval binnen is. Ik heb er verder naar gekeken en daar is een vergoeding uit komen rollen in plaats van een daadwerkelijke controller. Op je komende factuur krijg je €55 gecrediteerd, daarmee kun je dan elders zelf een controller aanschaffen.
Beste @Erik_

Ook hier geen PS4 controller binnen gekomen.
Verbinding draait ondertussen enkele maanden, plus code wel ontvangen.

Ik lees dat er een vergoeding word toegepast, kan ik hier ook gebruikt van maken?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Powered, welkom! Heb je wel een bevestiging gekregen van het bestellen van de controller, of dat ook niet?
Is er al nieuws want ik heb na 4 maanden nog steeds niet ontvangen
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Achraf, ik zie hier dat je op 19 maart gebeld bent door de backoffice. Zij hebben aangegeven dat er voor jou nog een controller is en dat die binnen twee weken wordt opgestuurd. Ik verwacht dan ook, als hij niet al onderweg is, dat hij vandaag of morgen uiterlijk op de bus gaat. Ik wil je dan ook vragen om deze week nog even af te wachten.
Hi Erik ik heb zojuist mij ps4 controller ontvangen bedankt voor je support
Reputatie 7
Badge +27
Super, heel fijn om te horen! Wens ik je heel veel plezier ermee 🙂

Reageer