Beantwoord

Na 6 maanden nog steeds geen aansluiting op glasvezel

  • 26 July 2021
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Lang verhaal kort: Ik ben inmiddels 6 maanden verder sinds ‘t kastje van de glasvezelaansluiting is geplaatst in de meterkast.  Mijn buren hebben wel al allemaal al een glasvezelabonnement. Ik helaas nog niet. 

Elke week bel ik met KPN, VolkerWessel en de onderaannemer om te checken wat de status is. Elke week wordt mij beloofd dat de week erop iemand het probleem oplost/langst komt. Nu zijn we inmiddels paar maanden verder en ‘t enige wat ik heb geleerd is dat het sneller (en slimmer) was geweest om een glasvezelopleiding te volgen en het zelf aan te sluiten. 

Graag zou ik via deze weg mijn ongenoegen kenbaar maken met de gang van zaken en hopelijk dat iemand in deze forum mij dan wel eindelijk kan helpen. 
 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 July 2021, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @HB070 . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet fijn. Heb je ook een indicatie gekregen wáár de bottleneck zit? We maken hierbij onderscheid tussen KPNnetwerk.nl en KPN de ISP.

Zo lang het fysieke stuk nog niet werkend is opgeleverd staan wij (KPN de ISP) ook machteloos. Dan is het wachten tot daar alles geregeld is.

Alle info is welkom.
 

Hi @HB070 Wij hebben dezelfde ervaring als jij, al maanden staat er een uitgebloeid bosje roze bloemstelen voor de deur. We hebben nu bericht ontvangen dat het over anderhalve maand wordt aangesloten.

KPN de ISP staat natuurlijk niet machteloos, ze zijn in deze verschrikkelijk veel machtiger dan jij. Maar of hun acties voor een individu veel uit zullen maken betwijfel ik. Het gaat nogal om een complexe organisatie. 

Het zal waarschijnlijk ook niets uitmaken of je mailt. Maar ze hebben gelukkig kortere communicatielijnen dan KPN de ISP met de klant. Op de website staat een email adres waarvan ze stellen het niet snel maar zeker te beantwoorden., https://www.kpnnetwerk.nl