Na 6 wk. nog geen onbep. bellen en omgezet abon.

• 13 maart 2013
  • 1 reactie
  • 6813 keer bekeken

Op 4 februari pakket om laten zetten en onbeperkt bellen aangevraagd.
Dit hebben wij dus na bijna 6 weken nog steeds niet.

Wij hadden eerst KPN volledig pakket via de telefoonlijn.
Maar omdat er hier ergens onder de grond iets is met een kabel konden wij geen betere
verbinding krijgen dan 8 MB maximaal en vele storingen.
Waren dus blij dat er glasvezel zou komen in de buurt waar wij wonen.
In december 2011 heb ik glasvezel internet aangevraagd met het op dat moment
Brons pakket. Volgens de aanmelding zouden wij dan eind januari of februari 2012, internet, telefoon en tv hebben via glasvezel. Dat werd uiteindelijk juli, en heb dus 7 maanden moeten wachten. Oke, geen probleem want we hadden in de tussentijd wel internet.

IN de tussentijd dat wij nog geen aansluiting hadden was het Brons pakket al verdwenen en kregen de abonnees 50 mb bij het instappakket en wij met Brons, die wij pas kregen nadat Instap er al was, 30 MB. Wel betalen wij net zoveel als een ander.

Afgelopen maand 4 februari 2013 heb ik met KPN gebeld om onbeperkt bellen aan te vragen omdat dat voor ons wel prettig is met de kinderen die niet meer thuis wonen en een zoon in Amsterdam. Tevens gevraagd of Brons omgezet kon worden naar het Instappakket en dat was geen probleem. Volgens de dame aan de telefoon zou dat binnen 24 uur gerealiseerd zijn.
Twee dagen later heb ik gebeld of dat nu al in orde was want het stond niet in het overzicht van onze info bij 'Mijn KPN".
Er bleek een foutje te zijn want de order was vastgelopen. Ze zouden het direct melden en dan zou het met een paar dagen werken. Dat gebeurde dus niet en heb het nog steeds niet.

Inmiddels het ik een paar keer gebeld en gemaild en is mij verzekerd dat het echt al een paar keer is doorgegeven naar de technische dienst. Dat geloof ik ook wel en de mensen van de helpdesk zijn ook allemaal heel vriendelijk en aardig en bieden excuus aan enz. Maar daar heb ik natuurlijk allemaal niets aan.

Na mijn laatste mail heb ik geen eens antwoord meer gekregen, zal wel zijn omdat ze op de helpdesk denken 'Het is al een paar keer doorgegeven, het komt wel'
Begrijp ik wel maar wij hebben nog steeds geen sneller internet en kan na bijna 6 weken nog steeds niet onbeperkt bellen.
Pas weer gebeld met de helpdesk en deze man zou er een urgentie van maken dat het nu al te lang duurde want hij kon zien dat het 6 februari al was doorgegeven. Inmiddels zou ik het dan nu moeten hebben.

Dus niet.... er gebeurd vanuit de 'technische' afdeling gewoon niets i.v.m. met onze aanvraag.
Voel me langzamerhand gewoon een idioot met het netjes vragen wanneer het nu eens in orde komt en voel me behoorlijk in de maling genomen.
Hoe moeilijk kan het zijn om de snelheid van ons internet te verhogen en onbeperkt bellen te activeren. Als het normaal in 24 uur kan, dan zou dat toch inmiddels na bijna 6 weken al in orde kunnen zijn. Ben behoorlijk teleurgsteld want had KPN best hoog in vaandel om dat wij, in tegenstelling van vele verhalen die je hoort, altijd keurig werden behandeld en problemen altijd direct werden opgelost.

Ik blijf bellen en mailen maar de technische afdeling die hierover gaat kan ik niet bereiken en zij laten ook niets van zich horen. Ik dacht dat wij klanten zijn maar voel me langzamerhand een bedelaar.

IK hoop dat ik dan via deze weg het in orde krijg want wij weten niet meer wat we moeten doen.

Of anders iemand die weet waar ik een klacht kan indienen

Maria

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Beste Matora, 

Welkom op het forum! 

Op de eerste plaats excuses voor de gang van zaken tot nu toe! En natuurlijk bedankt voor het geduld. Ik ga graag voor je na waarom dit zo'n langdurig proces is geworden. Om in je dossier te kunnen heb ik enkele gegevens nodig. Zou je me, in een privébericht je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Ik pak het dan op. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Reageer