Vraag

Na aansluiten van Experia Wifi wordt het wachtwoord niet meer herkend

  • 22 November 2021
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb al een tijdje 2 wifi experia versterkers, nu heb ik van de week door in te loggen op mijn v10 modem een gast account geactiveerd. De wifi versterkers vonden dat waarschijnlijk niet ok, want als ik ze nu aansluit( heb alle apparaten al een reset gegeven middels de resetknop) pakken ze het signaal over van de modem (dit gaat dus goed). Dit gaat heel even goed, echter geeft elk apparaat dat ik via wifi wil aansluiten aan dat het wachtwoord van de wifi niet meer klopt. (na een halve minuut) 

Beide versterkers zijn nu rechtstreeks aangesloten op het modem (de 2de was eerst aangesloten op de eerste), maar dat heeft het probleem niet verholpen. Op dit moment heb ik alleen mijn v10 modem aanstaan maar zou graag willen dat de versterkers het weer gaan doen. 

PS: het lijkt erop dat er een oude instelling geladen wordt door de versterkers waardoor het ww van de WIFI dus niet meer klopt (ik weet niet of dit kan). De versterkers schakelen dus niet automatisch de wifi van de v10 modem door??? 

Ik heb nu een paar dagen alles zelf geprobeerd wat ik kon bedenken, hopelijk hebben jullie een oplossing. 

Eventueel nieuwe wifiversterkers als deze niet te resetten zijn??? (is een suggestie)

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @winand12, bedankt voor jouw bericht en goed dat je het hier aankaart. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk op kunnen lossen. Je geeft aan dat je de apparatuur al hebt gereset, maar dat dit het probleem voor een paar tellen oplost. Als je de Experia Wifi versterkers reset, dan is het van belang dat je ze los hebt gekoppeld van de Experia Box. Zodra je ze een reset hebt gegeven en opnieuw aansluit op de Experia Box, nemen ze de wifi gegevens van de Experia Box over en wordt de wifi op de Experia Box V10 uitgeschakeld. Kun je vertellen of je de reset ook hebt uitgevoerd, terwijl ze zijn losgekoppeld van de Experia Box? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +24

Een gast account zou u niet aan moeten maken op de Experiabox. Maar op de versterkers zelf. Op de Experiabox staat WiFi namelijk uit. Als het goed is, zodra u de versterkers aan sluit. 

Heeft u wel eens ingelogd op de versterkers? 

Â