Beantwoord

Na een maand nog niet aangesloten

  • 17 August 2019
  • 6 reacties
  • 35 keer bekeken

Goede dag zit maar te wachten al een mnd denk je aan gesloten te zijn ben je dat niet alles heb ik al alleen de ze moeten aan sluiten eerst de 20 en dan bel je op dat je geen internet heb zegen ze klopt de 20 word je aan gesloten nou maar hopen dat het zo is ze zegen steeds wat anders waardeloos

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 17 August 2019, 13:10

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Welke datum staat er in de bevestiging die je hebt gehad toen je bestelde?
Goede dag is een lang verhaal maar ben niet te vrede hoe ingewikkeld. Hun het maken Gr hanssoepboer
Badge +19
Maar heb je nu wel internet?
Reputatie 7
Badge +24
Geduld mensen. Wat is nu een week? En zeker nu. 3kwart van de mensen is momenteel met vakantie. Overal bij alle bedrijven draai men op hele lage bezetting. Ook bij KPN.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Hanssoepboer1967, Welkom op het forum. Je zit al een maand te wachten totdat je wordt aangesloten. Hoe kan dit? Ik lees dat het een lang verhaal is, maar zou je willen vragen om dit toe te lichten. Zo kan ik je het beste helpen. Zou je daarnaast jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Aan de hand van deze informatie en gegevens kan ik bekijken hoe ik je hiermee kan helpen.
Reputatie 7
Badge +19
@Hanssoepboer1967 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer