Beantwoord

Na een upgrade van mijn Experia Box V8 door KPN werkt internet niet meer

  • 19 July 2021
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Na de kpn “upgrade” heb ik geen internet meer:

 - blauwe lampje bleef lang branden

 - hard reset gedaan

  • na opstarten brandt het gele internet lampje niet meer, de rest wel
  • online test van kpn zegt dat de verbinding OK is

Wat kan ik nog doen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 July 2021, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @pietertelfort, welkom op het forum. Dat klinkt alsof de verbinding wel ergens binnenkomt, maar het modem lijkt het niet te zien. Hoe had je de harde reset gedaan, was dit met een paperclip of met de aan/uitschakelaar? Op je forumprofiel staan nog geen gegevens, daardoor kunnen we nog niet met je meekijken. Je kunt dat volledig invullen. Ook kan je bellen met 0800-0402, dat is ons gratis nummer en dat is de snelste manier om contact met ons te krijgen als je geen verbinding hebt. De verbinding kan daar meteen met jou aan de lijn worden nagekeken en kan er gekeken worden wat de beste vervolgstap is.

Dank Jasper, ik heb het nummer dat je noemde gebeld, kpn stuurt een nieuw modem.

Het probleem was dat de software die kpn automatisch heeft uitgestuurd niet draait op dit modem. Zo heeft kpn zelf een probleem veroorzaakt en daarna samen met de klant weer opgelost. Ik heb er alle vertrouwen in dat het met een nieuw modem weer zal werken.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen dat er een nieuwe Box onderweg is! Laat je hier nog even weten of alles weer werkt nadat je het nieuwe modem ontvangen hebt?

Zoals verwacht werkt de nieuwe box

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen @pietertelfort! Fijn dat het allemaal weer werkt. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.