Vraag

Na glasvezel aansluiten geen wifi meer

  • 24 June 2022
  • 7 reacties
  • 520 keer bekeken

 

Vandaag alles aangesloten voor gebruik van glasvezel. digitennes weg. dit ging  allemaal goed.

Maar kpnwifi doet het niet meer. wireless lampje is groen op experia 10v.

 

Wat nu


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

 

Vandaag alles aangesloten voor gebruik van glasvezel. digitennes weg. dit ging  allemaal goed.

Maar kpnwifi doet het niet meer. wireless lampje is groen op experia 10v.

 

Wat nu

Misschien had je een eigen netwerk en is deze per ongeluk, gereset zonder dit door te geven? Staat in de lijst van beschikbare wifi netwerken iets tussen wat begint met H369? Vermoedelijk is dat dan die van jou. De inloggegevens vindt je achterop de witte experia V10 modem.

Nee staat niets met een H in. Vroeger wel

Reputatie 7
Badge +12

En als je met een speld of paperclip de reset knop in drukt tussen de rode WAN poort en je power adapter? Daar zit een klein gaatje en als je die indrukt tot alle lampjes uit gaan zou de wifi na enkele minuten weer moeten werken.

Nu staat er weleens H netwerk, maar krijg modem niet los van de muur voor inloggegevens.

Pfff

Reputatie 7
Badge +10

Nu staat er weleens H netwerk, maar krijg modem niet los van de muur voor inloggegevens.

Pfff

Hard wrikken wat lijkt op dat het stuk maakt, maar gaat niet stuk. Naar je toe trekken.

Reputatie 7
Badge +19

Is het gelukt om de inloggegevens te achterhalen @Legummekes

Ja, is gelukt maar is niet mijn oorspronkelijke beveiligde wifi.

Maar ik laat iemand komen om me te helpen.

 

Gr wendy