Beantwoord

Na minimaal 8x een uitsel van upgrade van mijn 13MB lijn, houd KPN mij weer aan het lijntje....

• 3 april 2018
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Na 4 jaar trouwe klant heb ik nog steeds niet meer snelheid dan 13 MB download. Zo'n 2,5 jaar geleden heb ik gevraagd wanneer mijn lijn geupgrade werd(het werd me nu wel een beetje te weinig). Er werd toen aangegeven dat het in het 4 kwartaal van 2016 zou gebeuren. Daar wilde ik wel op wachten, alleen werd het al snel verplaatst naar 1 e kwartaal 2017. Ook daar wilde ik wel op wachten.....Hierna werd het verplaatst,weer verplaatst tot het 1e kwartaal 2018....hierna werd de upgrade secuurder aangeven, per maand, daarna per week...ik denk, nu zal het er wel van komen, de laatste upgrade was 23-3-2018....en warempel krijg ik een brief in huis dat de lijn nu helemaal up to date is! Na een speedtest werd ik wederom teleurgesteld, maar ach ik denk geef ze nog een week. In de winkel afgelopen zaterdag, gaven ze me dat als advies. Vandaag bezoek ik de site van Fourstack en staat er dat de lijn niet meer in de planning staat van een upgrade en blijft 13 MB.. KPN schaam jullie diep, deze klant houden jullie al heel lang aan het lijntje. De enige reden dat ik op dit moment nog klant ben is omdat ik jullie TV menu erg prettig vind, maar eigenlijk betaal ik hier de afgelopen 4 jaar al veel en veel te veel voor...
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 april 2018, 12:13

Hoi Arnie, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van dit uitstel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je op dit moment nog niet gebruik kunt maken van meer snelheid dan de 13 Mbit/s die nu bij je binnenkomt.

Wat ik wel zie is dat een straatkast bij jou in de buurt, op 3 mei wordt geupgrade. Ik heb nu navraag uitstaan bij mijn collega's van Netwerkbeheer of jij met deze upgrade ook meer snelheid kunt verwachten. Zodra ik reactie heb, breng ik je daar uiteraard van op de hoogte.
Inmiddels heb ik reactie, Arnie! De huidige straatkast wordt inderdaad begin mei uitgebreid en voorzien van een upgrade. De verwachting is nu dat jouw verbinding daarna omgezet kan worden naar VDSL met Vectoring, wat er op neer komt dat je snelheid flink omhoog gaat. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Arnie, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van dit uitstel. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je op dit moment nog niet gebruik kunt maken van meer snelheid dan de 13 Mbit/s die nu bij je binnenkomt.

Wat ik wel zie is dat een straatkast bij jou in de buurt, op 3 mei wordt geupgrade. Ik heb nu navraag uitstaan bij mijn collega's van Netwerkbeheer of jij met deze upgrade ook meer snelheid kunt verwachten. Zodra ik reactie heb, breng ik je daar uiteraard van op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +22

Inmiddels heb ik reactie, Arnie! De huidige straatkast wordt inderdaad begin mei uitgebreid en voorzien van een upgrade. De verwachting is nu dat jouw verbinding daarna omgezet kan worden naar VDSL met Vectoring, wat er op neer komt dat je snelheid flink omhoog gaat. 🙂
Justin, uiteraard ben ik blij met je antwoord,maar krijg gelijk het gevoel” o ja, KPN belooft weer wat”!
Maar ik ben positief ingesteld en heb weer geduld tot “begin” mei en zal via dit forum beantwoorden of het dit keer wel is gelukt! Ik hoop echt niet dat ik weee teleurgesteld wordt! Groet Arnie
Justin, je had gelijk!!! Ik was gewoon verbaasd dat mijn lijn geüpgrade was na 9 pogingen! Ik ben er blij mee en zal dan ook KPN trouw blijven als klant!
Groeten Arnie
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arnie, bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het na ál die pogingen en teleurstellingen alsnog gelukt is om je te upgraden. Geniet ervan, mocht je ooit nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden 😉

Reageer