Beantwoord

Na overstap van ADSL naar glasvezel meerwerk monteur op rekening en ik wil V8 terug

  • 12 May 2021
  • 10 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik ben gedwongen over gestapt van adsl naar glasvezel, mij is niet verteld dat mijn eigen voip verbinding niet meet zou werken, mijn alarmering en telefoon werken niet goed dankzij kpn, maar mijn vraag aan kpn is waarom er 30 euro meerwerk op de factuur staat terwijl de monteur daar niets over verteld heeft, waar kan kunnen wij de factuur voor het meerwerk declareren? Dat is veel meer dan 30 euro.

Ik had dit liever per mail gestuurd, maar kennelijk is klantenservice bij kpn een oerwoud aan meest gestelde vragen en antwoorden.

Acties van kpn, bij voorkeur de experiabox V8 terug, werd beloofd dat alles zou blijven functioneren, dit is niet zo, en anders alles maar terugzetten op adsl, dit is waardeloos zo. Verder verwacht ik de 30 euro terug, hier is geen akkoord voor gegeven, zoiets bespreek je voordat je dat werk uitvoert.

 

kpn is een grof schandaal hoe ze omgaan met oudere klanten van 85 jaar, beschamend!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 May 2021, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Ik kan nog steeds geen e-mail adres van de klantenservice vinden?

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan nog steeds geen e-mail adres van de klantenservice vinden?

Dat gaat u niet vinden ook, want dat is er niet.

Weet je wel of er een formulier op de website is waar ik mijn bericht achter kan laten voorde klantenservice?

Reputatie 7
Badge +24

Weet je wel of er een formulier op de website is waar ik mijn bericht achter kan laten voorde klantenservice?

Volgens mij is dat er ook niet. Denk ook niet dat da nodig is. Hier op het forum reageert een KPN medewerker doorgaans met 1 of 2 dagen.

Hoi @Opgelichte oudere dame . Welkom op het forum.

Wat een narigheid, als ik dat zo lees. Ik wil graag een beeld proberen te krijgen wat er nu precies gebeurd is. Kunt u uw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als u dat gedaan heeft? Dan pak ik alle gegevens er bij.

Dag @Erwin_ Erwin_ ik heb dat ingevuld. Komt nog bij dat de monteur zonder overleg 30 euro in rekening heeft gebracht voor meerwerk, volgens jullie voorwaarden had hij dat moeten overleggen.

Had hij dat gedaan, dan hadden we dit zelf kunnen (laten) doen.

Hier heb ik al wel een klacht via de chat over ingediend, maar ben nog niet teruggebeld.

Die klacht is doorgezet naar de monteursafdeling. We zullen nu hun terugkoppeling moeten afwachten.

Is er al meer bekend, verder zou ik graag willen weten of jullie op glasvezel voip meer blokkeren dan op adsl, tot nu toe kon mijn zoon alle instellingen gewoon gebruiken via dns sip.voipstunt.com of sip.cheapconnect.net maar nu werkt voip alleen door de ipnummers hiervan in te voeren.

 

Blokkeren jullie deze domeinnamen specifiek op glasvezel of blokeert de V10 deze dns verbinding? En kan de V8 dan teruggeplaatst worden, deze blokkeerde dat allemaal niet (tenminste niet op ADSL)!

Wel grappig eigenlijk dat er na bovenstaand laatste bericht NOOIT antwoord is gekomen… 

 

 

Moet ik dit nu zien als de standaard werkwijze van KPN, als we maar niet reageren lossen we alle klachten op?

Jouw voorlaatste bericht is aan mijn aandacht ontglipt, @Opgelichte oudere dame . Excuses daarvoor. 

De klacht is toen doorgezet naar de monteursorganisatie. Maar ik begrijp dat er vervolgens geen vervolg aan is gegeven?