Beantwoord

Na storing vervangen Experia Box geeft ook geen diensten

  • 8 January 2023
  • 10 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi,

 

Onze experia box v10a doet het niet meer. We hebben alle tools doorlopen om het probleem op te lossen maar zonder succes. We zijn vanmiddag bij een kpn winkel geweest om een nieuwe adapter te halen (wellicht was die alleen kapot) maar ook dat heeft niet geholpen. Alleen als je de stekker in het stopcontact steekt brand voorop de box een rood lichtje, maar echt minder dan een seconde.

Man in de winkel gaf aan dat de box dan waarschijnlijk is overleden en we een nieuwe moeten ontvangen.

Hoe regel ik dat? Als ik bel dan moet ik steeds dezelfde route volgen om het op te lossen maar er is geen oplossing. Krijg helaas niemand aan de telefoon 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 8 January 2023, 20:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als ik bel ...

Dan moet u tegen de computerstem zeggen dat u een medewerker wilt spreken. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pauln1984! Wat vervelend dat ook het nieuwe modem het niet doet. 🙁 Ik heb via de gegevens in je profiel gekeken. Ik zie nog geen contact met de klantenservice. 

Ik kan een monteur voor je inplannen op het eerstvolgende geschikte moment. Laat je hier weten of er nog momenten zijn waarop dit niet uitkomt?

Graag! Is het eerst telefonisch, of direct een bezoek aan huis? In het eerste geval maakt het niet uit. Als het om bezoek aan huis gaat dan kunnen we bijna altijd wel zorgen dat er iemand is.

Reputatie 7
Badge +17

@Pauln1984 wil je het glasvezelpunt nog 2 minuten stroomloos maken? En daarna nog bevestigen dat de kabel van dat punt naar je nieuwe modem onbeschadigd is?

Ik heb ondertussen een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Ook heb ik een bundel van 100GB op beide mobiele nummers voor je laten zetten.

Als na het 2 minuten stroomloos maken van het glasvezelpunt de verbinding terugkomt, laat het dan hier weten. Die kans is klein, maar hoe sneller alles weer werkt hoe beter. 🙂

Stroom er 2 minuten afgehaald + kabel gecheckt (niet beschadigd). Ook na deze handeling doet hij het niet.

Nog even voor de duidelijkheid:

Vanmiddag haalde we de stekker van het modem uit het stopcontact omdat de stekker op een andere plek in het stopcontact moest ivm ruimtegebrek. Daarna deed het modem het niet meer. Omdat we dachten dat het wellicht aan de adapter van het modem lag, zijn we naar de kpn winkel gegaan voor een nieuwe adapter. We kregen er één mee om te testen of het daar aan ligt. Dat blijkt niet zo te zijn. We hebben dus ons huidige modem nog, maar een andere adapter. 

Modem deed het gewoon normaal, na een stopcontactwissel dus ineens niet meer. Lampjes branden niet, hij doet helemaal niets meer.

Reputatie 7
Badge +17

@Pauln1984 ik zal dit nog doorgeven naar de technische dienst. Die pakken dit zo snel mogelijk op. 

Als de bundel van 100GB bijna op is, bel dan even met 0800-0402. Maar ik verwacht dat je van de technische dienst hoort voordat dit ook maar een beetje het geval is. 

Ok, fijn. Bedankt voor je hulp en de GB's, kunnen we via een hotspot toch npo start kijken ;) 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pauln1984! we zijn al even verder. Maar ik zie ook dat de storing al even is opgelost en je weer gewoon gebruik kan maken van je diensten. Klopt dat? Dan kan ik  met een gerust hart het topic sluiten. 😉

Opgelost!  (Nieuwe gekregen). Je kan 'm gerust sluiten.

Reputatie 7
Badge +17

@Pauln1984 goed dat te horen! 🙂 Sluit ik het topic.