Beantwoord

Na verhuizing minder Mbit/s

  • 6 November 2019
  • 8 reacties
  • 239 keer bekeken

Klacht 

Ben verhuist kpn  monteur langs geweest 

Ik had eerst 60 mb verbinding en nu ben k verhuist en er zit geen dubble lijn op nu zit ik op 30 mb 

Kpn gebeld en uigelegd over me situatie 

Nu is het zo dat ik niet ken overstappen naar ziggo 

Omdat hij niet de contract aan kan passen hij heeft met mensen daar overlegt maar het kan niet wie kan mij helpen zodat ik toch ken ovdrstappen naar ziggo wand 30mb zitten is voor mij weinig

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 November 2019, 08:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Blijf een beetje rustig!!  Dit is geen chatbox. Het duurt doorgaans 48 uur voor je een reactie krijgt van een medewerker. Toen je internet bestelde heb je een bevestiging gehad. Daar staat de snelheid op die bij jou haalbaar is. Wat staat daar dan?

ik dacht met de verhuizing dat mij internet het zelfde bleef op 60 mb

en dat is niet zo door dat ik ernaast ben gaan wonen in een grotere woning

ik had eerst 60 mb en toen bleek het te zij dat ze daar dubble verbinding hebben 

als forum dien ik mij klacht in om geholpen te kunnen worden door een persoon 

die snap wat mij punt is van 60 ben ik naar 30 gegaan en ik wil hulp waar het op staat

dat de situatie heel anders is en dat ik doorom over had dat hij niet mij contract kan aanpassen 

hij zij dat ik een klacht moest indienen bij kpn op de website omdat zij misschien verder kunnen 

komen wand hij heeft die man die de hulp middelen er voor om de contract als nog aan te passen 

ik heb mij situatie aan hem uitgelegd daar in ben ik twee keer in de wacht gezet omdat hij het voor mij ging uit zoeken maar helaas mocht het niet baten daarom moest ik een klacht fumulier op zoeken  omdat ze daar ze andere collega of zo beter verstand van heeft met die afdeling helaas kan ik het niet vinden de klacht om daar ik te beschijfen ik weet dat dit ook geen chat is en ik  ben rustig 

maar door foutje heeft het paar keer er ingezet wat ik niet wilde en ik kan het niet verwijderen anders 

had je maar 1 beschrijfing gehad zodoende 

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Site pak niet wat houd de site in 

Badge +19

Er is een storing zo te zien. Op die site zie je wat de snelheid is voor jouw adres.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Simon433, ik lees dat je bent verhuist naar een grotere woning. Dat is fijn. Wat alleen minder fijn is, is de internetsnelheid die je daar haalt. Deze is een stuk minder omdat er maar een aderpaar beschikbaar is. Op de bevestiging van de verhuizing staat inderdaad de maximaal haalbare snelheid van het nieuwe adres. Je hebt ook een tot 50 Mbit/s. Dit is ook de reden waarom mijn collega het contract niet kon aanpassen vermoed ik. Ik wil dit graag nog eens uitzoeken. Ik kan echter nog niet meekijken omdat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag van je. Al verwacht ik dat ik niet meer kan dan mijn collega al aangegeven heeft. 

 

 

hoi Bart_z 

 

dat is  **** huis nummer is **.

heb je hier genoeg aan ? 

ik zie je topic wel verschijnen 

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de gegevens. Ik heb deze even verplaatst omdat ze openbaar stonden. Niet zo handig vanwege jouw privacy. Ik heb dan ook even de bevestiging erbij gepakt van de verhuizing. 

Daar staat in: 

Internetsnelheid:
Wij verwachten de volgende maximale internetsnelheid op uw adres:
Downloadsnelheid: 31 Mbit/s
Uploadsnelheid: 5 Mbit/s

Ik heb ook even gekeken of er eventuele upgrades gepland staan voor de lijn, dat is echter nu nog niet het geval. Meer dan dit gaat het nu eerst nog niet worden. Ik kan er niet meer van maken. Maar voor normaal gebruik moet dit zeker voldoende zijn. 

Daarbij loopt jouw contract nog tot en met 15-05-2020. Mijn collega had al aangegeven dit niet te kunnen aanpassen. Ik kan hier dus ook verder niets in betekenen, hoe graag ik dat ook wil.