Beantwoord

Na verhuizing slechte WiFi en TV verbinding

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Sinds wij verhuisd zijn hebben wij nauwelijks tot geen gebruik kunnen maken van wifi en tv kunnen wij hiervoor een vergoeding/compensatie aan vragen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Dennis-L 10 January 2019, 18:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dat kan zeker maar is de storing bekend en in behandeling bij KPN en is de storing inmiddels verholpen?
Als de storing nog niet bekend is bij KPN, kan je deze dan zo goed mogelijk beschrijven?
Heb je glasvezel- of koperverbinding?
Welk modem (Experiabox) heb je in gebruik?
Welke storing(en) ervaar je en hoe uiten die storingen zich?

Als je in je forumprofiel je klantnummer e.d. invult dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens erbij pakken en kijken wat er eventueel mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Samsenna, Wat rot dat je na de verhuizing nog niet hebt kunnen genieten van een optimale verbinding van je thuisnetwerk. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe we ervoor kunnen zorgen dat de verbinding wel goed wordt.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Samsenna, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer