Vraag

Naam experiabox V10

  • 3 January 2019
  • 29 reacties
  • 629 keer bekeken

Hallo,
Twee jaar geleden is op mijn oude adres een monteur geweest om een nieuwe V10 box te installeren. Hij heeft toen al mijn oude gegevens van de V9 op die nieuwe box overgenomen zodat er niets veranderde. Inmiddels ben ik verhuisd en die box weer aangesloten. Omdat wifi op het nieuwe adres nogal slecht is heb ik een kpn wifi versterker gekocht. De installatiestappen keurig doorlopen. Het probleem is dat wifi de originele naam van de box weergeeft (H369AEB9442) maar apparaten die ik via wps aan de box koppel, nog steeds de naam van de oude box V9 overnemen ( H368N881D22). Het gevolg is dat internet zowel bekabeld als wifi regelmatig wegvallen. Ik heb de V10 box al gereset middels paperclip en nieuwe pogingen gedaan maar dit blijft het resultaat. Ik hoop dat iemand mijn verhaal begrijpt, maar beter nog ook een oplossing weet.
Alvast bedankt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wellicht is de Wifi versterker dan toch defect. Heb je het aankoopbewijs nog? Wil je je Ceva Logistics eens bellen op 070-301 39 88. Zij gaan over de garantie van de wifi versterker. Hopelijk kan je 'm dan laten vervangen. Wil je me op de hoogte houden?
Hoi Marcia,
Ik heb gisteren de versterker op een ander adres uitgeprobeerd en niet 1x uitval. Ik durf dus ook wel te concluderen dat die het probleem niet is. Deze stap nam ik omdat ik ooit eens met dit bedrijf te maken had toen ik een Digitenne kastje moest inleveren. In plaats van inleveren kreeg ik steeds maar weer een nieuwe en werd het abonnement ook elke keer weer verhoogd. Dus ik dacht voor ik die stap neem eerst maar even zeker weten. Ik ga nu mijn aandacht maar richten op de devolo's, want hier aangesloten en het gedonder begon weer.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +30
Heel goed dat je het geprobeerd hebt! Ik probeer je niet af te schepen, maar vind het op afstand ook moeilijk om er iets over te zeggen. Als jij de DVS loskoppelt, merk je dan dat de wifi versterker z'n werk wel goed doet? Wellicht storen die elkaar?
Hoi Marcia,
Zo bedoel ik het ook niet hoor, ik ga het als er niemand thuis is weer proberen.