Beantwoord

Naam verkeerd tijdens bestelling

  • 17 May 2021
  • 17 reacties
  • 127 keer bekeken

Badge

Beste KPN,

Vandaag Glasvezel besteld.
Ik heb mijn naam correct gespeld, maar de medewerker heeft aan mijn achternaam een '’n'’ toegevoegd!

Nu werd mij telefonisch gezegd dat dit tijdens de bestelling niet mogelijk is om dit te wijzigen, maar kan een moderator misschien dieper in de systemen (of een ticket aanmaken)? 

Ik ben bang dat het hoofdaccount van de email dan ook verkeerd komt.
Overigens had ik tijdens de bestelling graag het hoofdaccount willen kiezen, maar de medewerker zei dat dit niet kan, maar achteraf gewijzigd kan worden. Klopt dit?

Heb mijn gegevens achtergelaten in het profiel voor de mods zichtbaar… Graag z.s.m. antwoord i.v.m. de bestelling!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 May 2021, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Annuleren en met een nieuwe klantkaart   met juiste naam  opnieuw aanvragen 

Je kan als het abonnement geactiveerd is je mail adressen wijzigen, je kan tot 5 mail adressen aanmaken en weer verwijderen die je kwijt wil.

Wel opletten dat je niet een adres aanmaakt en daarna verwijderd die je wilt houden, dan gaan ze een half jaar in quarantaine en kan je hem niet opnieuw toevoegen.

Badge

Je kan als het abonnement geactiveerd is je mail adressen wijzigen, je kan tot 5 mail adressen aanmaken en weer verwijderen die je kwijt wil.

Wel opletten dat je niet een adres aanmaakt en daarna verwijderd die je wilt houden, dan gaan ze een half jaar in quarantaine en kan je hem niet opnieuw toevoegen.



Krijg je automatisch een hoofd account toegewezen? Deze kan je zelf niet verwijderen...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @thom.1995, welkom op ons forum!
Helaas ben ik aan dezelfde systemen gebonden als mijn telefonische collega's en kunnen we dit niet wijzigen tijdens een lopende bestelling.
Het kan wel zijn dat deze nu verkeerd komt te staan bij het automatisch aangemaakte hoofdaccount maar deze hoef je verder nergens voor te gebruiken. Zoals Doornekamp hierboven al noemt kun je nog 5 mailboxen en 25 mail aliassen toevoegen achteraf. Voor je MijnKPN kun je straks ook ieder willekeurig mailadres gebruiken (dus hoeft ook niet van ons te zijn).

Badge

Hoi @thom.1995, welkom op ons forum!
Helaas ben ik aan dezelfde systemen gebonden als mijn telefonische collega's en kunnen we dit niet wijzigen tijdens een lopende bestelling.
Het kan wel zijn dat deze nu verkeerd komt te staan bij het automatisch aangemaakte hoofdaccount maar deze hoef je verder nergens voor te gebruiken. Zoals Doornekamp hierboven al noemt kun je nog 5 mailboxen en 25 mail aliassen toevoegen achteraf. Voor je MijnKPN kun je straks ook ieder willekeurig mailadres gebruiken (dus hoeft ook niet van ons te zijn).

Kan je anders niet ervoor zorgen dat de IT deze wil wijzigen achteraf met een notitie? Of wordt het hoofdaccount niet meer aangemaakt?

Reputatie 7
Badge +20

Helaas niet, ik kan het ook zelf wel aanpassen hoor maar helaas pas na de levering. Als je me tegen die tijd nog n berichtje stuurt zet ik m weer goed!

Badge

Helaas niet, ik kan het ook zelf wel aanpassen hoor maar helaas pas na de levering. Als je me tegen die tijd nog n berichtje stuurt zet ik m weer goed!



Je bedoelt het hoofd emailaccount? Indien ja dan is het goed en laat ik het doorlopen! :-)

Reputatie 7
Badge +20

Je hoofd e-mail account kunnen we helaas niet wijzigen maar ik kan nu ook nog niet zien wat dat gaat worden. Dit kan ook een “willekeurige” combinaties en cijfers zijn.
Dat hoofd e-mailaccount is helaas niet te wijzigen maar hoef je ook niet te gebruiken. Je kunt daarnaast namelijk nog meerdere mailboxen en aliassen aanmaken.

Badge

Ik heb de order opnieuw gedaan en de foute geannuleerd.
Nu zit ik helaas wel 3 dagen zonder internet. Iemand die hier iets mee kan? Ook al is het enkel aansluiten in de wijkcentrale aangezien ik de rest zelf kan en heb gedaan!

Dan even wat anders: ik heb even als test bij mijn opa en oma ingelogd op email.kpn.com en kon alle accounts dus ook hoofdaccount verwijderen! Een chat medewerker gaf zelfs aan dat er tegenwoordig géén emailadres meer wordt gegeven automatisch...

Dat zei ik toch.😉😉

Ik heb alleen maar de adressen die ik niet wil dat anderen nemen, de rest verwijderd.

Badge

Dat zei ik toch.😉😉

Ik heb alleen maar de adressen die ik niet wil dat anderen nemen, de rest verwijderd.

Je zei niet dat dat kon met het hoofd account ;-)

Je kan als het abonnement geactiveerd is je mail adressen wijzigen, je kan tot 5 mail adressen aanmaken en weer verwijderen die je kwijt wil.

Ik lees hier dat je je mail adressen kan wijzigen en tot 5 kunt aanmaken en weer verwijderen die je kwijt wil.
Had ik er echt hoofd account van moeten maken.😱😱

 

 

Badge

Je kan als het abonnement geactiveerd is je mail adressen wijzigen, je kan tot 5 mail adressen aanmaken en weer verwijderen die je kwijt wil.

Ik lees hier dat je je mail adressen kan wijzigen en tot 5 kunt aanmaken en weer verwijderen die je kwijt wil.
Had ik er echt hoofd account van moeten maken.😱😱

 

 

En net dus met het hoofdaccount ontdekt dus 6 ;-)

Reputatie 7
Badge +20

Om te testen heb ik mijn mailaccount ook even verwijderd:sweat_smile: dit kan inderdaad!
Dat bekent dat er onlangs het een en ander gewijzigd is. Tegenwoordig kun je inderdaad 6 mailboxen hebben met onder elk 9 aliassen.
Excuses! Ik was hier tot vandaag nog niet van op de hoogte!

De levering van je nieuwe abonnement kunnen we helaas niet vervroegen maar het kan zijn dat er eerder signaal op je lijn komt dan de aangekondigde leverdatum. In dat geval gaat alles vanzelf werken (en kan het helpen af en toe je modem even te herstarten)

Badge

Om te testen heb ik mijn mailaccount ook even verwijderd:sweat_smile: dit kan inderdaad!
Dat bekent dat er onlangs het een en ander gewijzigd is. Tegenwoordig kun je inderdaad 6 mailboxen hebben met onder elk 9 aliassen.
Excuses! Ik was hier tot vandaag nog niet van op de hoogte!

De levering van je nieuwe abonnement kunnen we helaas niet vervroegen maar het kan zijn dat er eerder signaal op je lijn komt dan de aangekondigde leverdatum. In dat geval gaat alles vanzelf werken (en kan het helpen af en toe je modem even te herstarten)

Helaas zit er geen glasvezelkastje bij het pakket…
Kan iemand die sturen? Die schuif je er namelijk zelf zo op… Het gaat om een vierkant creme wit kastje met de tekst '’KPN NetwerkNL'’ (nieuwbouw 2020 woning)

Reputatie 7
Badge +20

Ah helaas niet, in dit geval zullen we echt de monteur af moeten wachten de 28e.

Zijn het nu 6, dank voor de info, heb er 3 staan, niet in gebruik maar om de naam te blokkeren voor anderen.😳😉