Beantwoord

Naam wifi versterker

  • 20 January 2020
  • 13 reacties
  • 751 keer bekeken

Hallo.

 

Moet ik de experia wifiversterker dezelfde naam geven als de Experia V10A of de originele naam aanhouden?

Ze hebben beide nu een andere naam. De een van de experia v10a, en een van de versterker.

 

Wat is nu het beste? De versterker de originele naam laten houden of wijzigen in dezelfde van de V10A?

Pakt mijn apparatuur de versterker ook met de originele naam van de versterker wanneer deze in de buurt komen? Ik heb de versterker gekocht omdat de camera's buiten te ver waren van de V10A.

 

Groet, Alex

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 January 2020, 08:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alex111, welke versterker heb  je nu in je bezit? Welke kleur en vorm heeft hij? 2 van de 3 KPN wifi versterkers horen de gegevens van je V10 over te nemen en degene die dat niet doet, verkopen we zelf al een poosje niet meer.

Je camera's horen in ieder geval verbinding te kunnen maken met de versterker, ongeacht welke wifi naam die heeft:slight_smile:

 

Het beste dat is per situatie verschillend het makkelijkste zou zijn zelfde naam en wachtwoord.

Heb je dit verschillend moet je eerder zelf gaan kiezen. Die camera's zullen een vaste plek hebben dan maakt het zeker niet uit. Voor andere apparaten zoals mobiele telefoons en tablets maakt het ook niet heel veel uit. Als je automatisch verbinden aan hebt zal een toestel meestal het sterkste punt kiezen ook als de namen verschillend zijn.

Wat is voor jou het handigst doe dat.

Ik heb de zwarte KPN versterker. Zoals hij nu op het modem is aangesloten heeft de versterker een andere naam dan het modem. Pakt de camera dan ook uit zichzelf de versterker, ondanks dat deze een andere naam heeft?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de zwarte KPN versterker. Zoals hij nu op het modem is aangesloten heeft de versterker een andere naam dan het modem. Pakt de camera dan ook uit zichzelf de versterker, ondanks dat deze een andere naam heeft?

De zwarte hoort automatisch de juiste naam over te nemen. Probeer hem eens te resetten.

Is die echt rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Zit er geen andere apparatuur tussen? Eigen router?

Rechtstreeks met kabel, zonder splitter of zo. Hoe reset je hem? Door in te loggen, of iets makkelijkers?

Is trouwens door KPN monteur zo aangesloten.

Reputatie 7
Badge +20

Aan de achterkant van de Experia Wifi vind je een reset knopje, daar mag je 5 seconden op drukken tot de Experia Wifi uit is. Hij start vanzelf weer op en haalt dan alle gegevens op uit het modem:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alex111, is het gelukt met het resetten en de wifinaam? Hoor het graag!

Na de reset kreeg de versterker zijn originele naam zoals op de sticker staat. Ik heb hem nu dezelfde naam gegeven als het modem. Kan nu alleen via het macadress zien met welke zender iets verbonden is.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan heeft alles nu dezelfde naam en het functioneert ook allemaal goed?

Als dat het geval is, zou ik het lekker zo laten :slight_smile: Het is merkwaardig dat je versterker niet automatisch de gegevens overneemt, maar op deze manier heb je hetzelfde resultaat!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat alles nu naar behoren functioneert:slight_smile:  Als je nog wel verdere hulp wilt, hoor ik het uiteraard graag!

Hallo Maja.

Sorry, even druk gehad, maar zo te zien doet alles nu zoals het hoort.

Grt. Alex

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem, ik ben blij om te horen dat alles nu in orde is!