Beantwoord

Naamswijziging contract Alles-in-1

  • 7 juni 2018
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Goedemiddag,

Bij deze ben ik benieuwd hoe de volgende uitdaging geregeld kan gaan worden.
Het contract voor mijn Alles-in-1 Standaard product staat nog steeds op naam van mijn ex.
Alle andere gegevens zoals adres en rekeningnummer etc. zijn nog wel kloppend met de huidige situatie.
Het is dus puur alleen de naam.
Het rekeningnummer waar maandelijks automatisch de kosten van worden afgeschreven staat ook volledig op mijn naam.
Nu is het zo dat ik mijn naam op het contract wil hebben, aangezien mijn ex al jaren geleden vertrokken is (buitenland)en ik hier dus ook totaal geen contact mee heb, laat staan contactgegevens.

Nu heb ik geprobeerd om een naamswijziging door te voeren, maar hier is dus een ID van beide personen voor nodig. En hier zit dan dus ook meteen de uitdaging....
Hoe nu verder...

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Stef83 11 juni 2018, 14:50

opgelost.
Bekijk origineel

1 reactie

opgelost.

Reageer