Beantwoord

Naamswijziging niet verwerkt

  • 15 October 2019
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik was jaren geleden penningmeester van een stichting. Toen ik terugtrad heeft mijn opvolger keurig een adreswijziging gestuurd. Maar het blijft in mijn knp staan, wat ik ook telefonisch etc heb geprobeerd.  DAt wil ik niet, ik hoef niet te weten of ze nu betaald hebben etc. Inmidels is er weer een nieuwe penningmeester, en met hem ben ik op advies van de telefoniste samen met die nieuwe penningmeester naar een kpn winkel gegaan om het te wijzigen. Ik dacht dat het nu geregeld was. Wat schetst mijn verbazing, Het staat er nog steeds in. E niet op naam van de laatste opvolger, maar van de vorige… 

Hoe kan ik dat veranderen? De telefoniste stuurt me ook alleen maar het bos in. 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 October 2019, 13:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jesse.bos Dat is natuurlijk behoorlijk vervelend en ik kan me voorstellen dat je dit nu een keer goed geregeld wilt hebben. Om wat voor een abonnement draait het? Is het abonnement voor mobiele telefonie of gaat het om tv- en internet? En -ter verduidelijking- je bevindt je nu op het KPN Forum voor consumentenklanten. Als het om een zakelijke aansluiting gaat, dan moet ik je verwijzen naar mijn collega's van het Zakelijk Forum.  

Dank! Het gaat om een abonnement voor vaste telefoon, tv en internet van een stichting, (zakelijk?), maar het staat op mijn prive kpn, waar ook mijn prive mobiele  telefoon op staat. Waar hoort het dan thuis? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jesse.bos.Ik neem het even over van mijn collega. Ik denk dat het om een KleinZakelijk Internet abonnement gaat, klopt dat? Waar zie je jouw naam nog staan? In Mijn KPN of is het abonnement nog gekoppeld onder jouw KPN ID? Zou je het klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en in een privébericht de naam van de juiste contactpersoon? Ik zal voor je uitzoeken wat er moet gebeuren om dit te wijzigen. We horen graag van je!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jesse.bos Ik heb geen reactie meer van je gelezen en volgens mij heeft @Vikash ook geen bericht van je gehad. Is het inmiddels via een ander kanaal al gelukt? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag! 

Reageer