nadeel alles in een instap

• 3 juli 2012
  • 0 reacties
  • 8041 keer bekeken

hoi,

Ik heb, naar volle tevredenheid, telefonie en internet van kpn. Nu wil ik ook graag ITV. Mijn voorkeur gaat dan ook naar de alles in één standaard pakket. Het probleem zit hem echter dat er op mijn postcode alleen de alles in één instap mogelijk is i.v.m. de snelheid van de lijn. En hier voel ik me als klant best benadeeld.

Aangezien ik geen keus heb moet ik voor het instap pakket kiezen maar mis dan de voordelen van spotify, opnemenpakket en de hoge snelheid internet. En daarnaast zijn de internetsnelheden van het standaardpakket en premium ook nog eens recentelijk aanzienlijk verhoogd en die van het instap pakket niet.

Natuurlijk kan je deze extras ook los bestellen maar verhoudingsgewijs ben ik dan dus veel duurder uit. Het prijsverschil van de pakketten is 10 euro maar los bestellen kost me 15 euro en dan heb ik nog steeds maar een 8mb internet in plaats van 40mb. Voor mijn gevoel worden de klanten die wel een ander pakket willen maar niet kunnen zwaar benadeeld.

Het lijkt me verstandig als KPN zijnde na te denken voor een tussenpakket of aanbieding voor deze klanten. Ik ben nu namelijk erg in twijfel of ik wel ITV moet nemen of beter helemaal kan overstappen naar een collega van jullie. Niet omdat jullie diensten niet goed zijn maar omdat ik het gevoel heb dat ik dan te veel betaald ergens voor (om het bot te zeggen dus gen**id wordt).  

Nogmaals, over mijn huidige pakket (internet en telefonie) heb ik absoluut niets te klagen, die zijn ronduit perfect.

met vriendelijke groet,

renevdb

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer