Beantwoord

nalatigheid werknemers

  • 19 July 2021
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Goededag,

Is het normaal bij jullie dat een klant die al jaren bij jullie ze internet en tv heeft van het kastje naar de muur word gestuurd? Vanaf maart ben ik een soort speelbal bij bij jullie. Ik ben namelijk verhuist, in maart heb ik het doorgegeven zou alles rond zijn. Eenmaal in het nieuwe huis aangekomen geen goede aansluiting. 2/3 weken wachten voordat iemand kon komen. Krijg ik een noodpakket, zonder me voetbal geen nexflix, ik zou achteraf 2 wifi punten opgestuurd krijgen maar neehoor jullie laten niks meer weten. Als compensatie zou ik dan alsnog 2 wifi punten krijgen voor de prijs van 1 omdat ik er geen recht op zou hebben maar dat is de fout van meneer die mij in maart had geholpen. Nou zou ik een compensatie krijgen maar ook tot op de dag van vandaag niks gehoort en we zijn alweer weken bezig. Dus vraag me eigen af of jullie wel echt de mensen helpen en dan is het helemaal schandalig bij iemand die al jarennnn klant is en nu als een mafketel word beschouwd. Mischien dat er op zo een manier wel mischien met verstand er wat aan zou kunnen doen.

 

mvg,

Kevin


Admin: topic naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 27 July 2021, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Kevin070, welkom op het KPN forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Het spijt me om te lezen dat je het gevoel hebt dat we jou van het kastje naar de muur sturen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Al onze klanten zijn bij ons belangrijk, of je nu net of al jaren klant bent. We willen je graag helpen bij probleem- en vraagstukken. We vinden het namelijk belangrijk dat jij tevreden bent over jouw diensten en onze dienstverlening. Ik kan niets beloven, maar ik kijk daarom graag of ik nog iets voor je kan betekenen. :blush: Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Goededag, bij deze heb ik de gegevens ingevuld wat er gevragen werd. Hoop dat er nog een keer gekeken naar word.

mvg,

kevin

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je op 11 april contact met ons hebt opgenomen om een verhuizing door te geven per 16 april. Dat is erg kort dag, maar het leek erop dat we dit toch konden halen. Op 16 april kwam je echter tot de ontdekking dat er geen geschikt aansluitpunt aanwezig was, waardoor er een monteur langs moest komen. Deze kon helaas niet eerder dan 29 april langskomen, waardoor je even zonder diensten hebt gezeten. Om deze periode te overbruggen, kreeg je van ons een noodpakket met internet en televisie.

Maar je kwam natuurlijk met de vraag over SuperWifi. Ik zie in de bevestiging niets staan over SuperWifi. Nu weet ik dat er wel een actie was waarbij je SuperWifi gratis bij een verhuizing kon krijgen, dus ik vertrouw erop dat het klopt wat je zegt. Echter, de SuperWifi hadden bij het doorgeven van de verhuizing besteld moeten worden en dat is niet gebeurd. Ik was niet bij het gesprek aanwezig, dus ik weet niet wat jij met mijn collega hebt afgesproken. Ik kan enkel afgaan op wat ik zie. En wat ik zie, is dat er geen SuperWifi zijn besteld. Helaas is het achteraf ook niet mogelijk om deze nog gratis toe te voegen.

Ik kan je daarom enkel het advies geven om onze vernieuwde Wifi Manager te doorlopen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet. 

Kijk daar begint het dus al, 29 april een mooie fout van een collega want dat moest een week eerder zijn maar zei heb een foute datum neergezet. Achteraf kreeg ik als excuus dat het een nieuw iemand is. Ten 2e kreeg ik een noodpakket(dat was super) maar ik had geen netflix geen voetbal(waar ik wel voor betaal se voetbal) 2 maanden geleden geleden alsnog contact opgezocht heb ik met iemand er doorheen gelopen en kwam diegene tot de conclusie dat er idd een aantal fouten waren gemaakt en ik als compensatie 2 wifi punten zou krijgen voor de prijs van 1. Dat zou verrekend worden op de eerste volgende factuur maar ook dat is natuurlijk niet gedaan. En als ik dit dus zo lees dan word de fout alsnog bij mij neergezegt terwijl er eerst duidelijk werd gezegt dat de fouten bij jullie was. Maargoed dit zijn dus de laatste maanden want als jullie zo met mensen omgaan mogen jullie van mij lekker naar de klote gaan. Want waarom moet ik betalen voor een hele maand terwijl ik toen 2/3 weken geen internet en tv had of half ? Daar zou ook wat mee gedaan worden wat natuurlijk ook niet is gedaan. Maar ik weet voldoende julkie gaan eruit en ga wel iets anders zoeken.

Reputatie 7
Badge +17

29 april een mooie fout van een collega want dat moest een week eerder zijn maar zei heb een foute datum neergezet.

Momenteel kan ik niet zien op welke data er toen een monteur langs kon komen. Of de monteur eerder langs had kunnen komen, kan ik dus niet zeggen. Ik zie alleen dat er op 29 april een monteur langs kon komen en dat je tot die tijd een noodpakket tot jouw beschikking hebt gekregen.

Ten 2e kreeg ik een noodpakket(dat was super) maar ik had geen netflix geen voetbal(waar ik wel voor betaal se voetbal)

Met een noodpakket kun je inderdaad niet de volledige diensten gebruiken. Wel heb je in die tijd nog beschikking gehad over de iTV app waarmee je voetbal zou kunnen kijken. Wist je trouwens dat je je ook kunt aanmelden voor ESPN Watch met het ESPN pakket in jouw KPN abonnement? Daarmee kan je overal in Nederland voetbal kijken. :) Hetzelfde geldt voor Netflix, dat kan je namelijk ook via de Netflix app bekijken.

2 maanden geleden geleden alsnog contact opgezocht heb ik met iemand er doorheen gelopen en kwam diegene tot de conclusie dat er idd een aantal fouten waren gemaakt en ik als compensatie 2 wifi punten zou krijgen voor de prijs van 1. Dat zou verrekend worden op de eerste volgende factuur maar ook dat is natuurlijk niet gedaan.

Over deze afspraak kan ik in het systeem helaas niets terugvinden. Ik was zelf niet bij het telefoongesprek aanwezig, dus ik weet niet wat jij en mijn collega besproken hebben. Ik moet daarom afgaan op afspraken zoals deze genoteerd staan in het systeem. Ik zie alleen geen notitie waarin gesproken wordt over een gedeeltelijke vergoeding van de kosten voor SuperWifi. Om die reden kan ik dan ook niet alsnog een vergoeding invoeren, sorry.