Goededag,
Is het normaal bij jullie dat een klant die al jaren bij jullie ze internet en tv heeft van het kastje naar de muur word gestuurd? Vanaf maart ben ik een soort speelbal bij bij jullie. Ik ben namelijk verhuist, in maart heb ik het doorgegeven zou alles rond zijn. Eenmaal in het nieuwe huis aangekomen geen goede aansluiting. 2/3 weken wachten voordat iemand kon komen. Krijg ik een noodpakket, zonder me voetbal geen nexflix, ik zou achteraf 2 wifi punten opgestuurd krijgen maar neehoor jullie laten niks meer weten. Als compensatie zou ik dan alsnog 2 wifi punten krijgen voor de prijs van 1 omdat ik er geen recht op zou hebben maar dat is de fout van meneer die mij in maart had geholpen. Nou zou ik een compensatie krijgen maar ook tot op de dag van vandaag niks gehoort en we zijn alweer weken bezig. Dus vraag me eigen af of jullie wel echt de mensen helpen en dan is het helemaal schandalig bij iemand die al jarennnn klant is en nu als een mafketel word beschouwd. Mischien dat er op zo een manier wel mischien met verstand er wat aan zou kunnen doen.
mvg,
Kevin
Admin: topic naar juiste board verplaatst
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel