Vraag

NAT loopback op router KPN ZTE H369A (V10)

  • 23 november 2018
  • 34 reacties
  • 1310 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ah! Hier was het topic gebleven! Dank voor de reminder, Thielle. Ik heb inderdaad een update, maar was het topic uit het oog verloren. Er wordt aan het probleem gewerkt. Er was een oplossing om geïmplementeerd te worden in de firmware van de V10, maar die zorgde voor problemen op andere vlakken, waardoor het dus niet uitgerold kon worden. Er wordt nu gekeken naar een oplossing voor die andere problemen. En er wordt gekeken of ze dit wellicht kunnen oplossen via de firmware van de Sagemcom i.p.v. de V10. Maar op beide punten is op dit moment nog geen prognose te geven van wanneer het dan uitgerold wordt.
Hallo Erik,

Is er ondertussen al meer nieuws wanneer er een oplossing zal zijn voor dit probleem ?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi thielle, Erik is een weekje vrij. Ik zie dat hij om een nieuwe update heeft gevraagd maar daar hebben we nog geen reactie op. Ik heb een reminder de deur uit gedaan. Ik ben zelf zaterdag weer aanwezig en hoop je dan een update te kunnen geven, als er vandaag nog geen reactie komt.
Hallo Joran,

Bedankt voor de update. Hopelijk zaterdag goed nieuws dan 😉
Reputatie 7
Badge +28
Nu al goed nieuws, nog beter 😉

De nieuwe firmware voor het Sagemcom modem wordt op dit moment getest. We denken dat de uitrol begin juni gaat beginnen. Dat duurt dan een aantal weken. Ik kan zorgen dat je eerder voorzien wordt van deze firmware, als het meezit begin volgende week. Zal ik dat in gang zetten? Dan wil ik je vragen je profiel aan te vullen met adresgegevens/klantnummer. Kun je een reactie sturen als dat is gebeurd?

@Vlietberg: Het is een tijdje geleden maar dit geldt uiteraard ook voor jou!
Joran,

Ik heb aan Erik uitgelegd waarom het niet zo eenvoudig is om mijn profiel aan te passen (via Privé bericht).
Kan je de software niet gewoon doorsturen via e-mail ?
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb Tijns reacties afgesplitst naar een nieuw topic omdat het toch een ander probleem is (Problemen met NAT loopback op V10 | KPN Community).

Hierdoor mist wel een stukje van mijn reactie:
@thielle: Erik is deze week op vakantie en zal dinsdag je bericht pas lezen. Kun je mij jouw gegevens sturen in een privébericht? Dan stuur ik je gegevens vast door naar de ontwikkelaars zodat we je de nieuwe firmware kunnen sturen. Je kunt deze zelf niet installeren, daarom is via e-mail geen optie.


Ik hoor graag nog even van je @thielle, dan kunnen we dit in gang zetten.
Badge
Ik heb Tijns reacties afgesplitst naar een nieuw topic omdat het toch een ander probleem is (Problemen met NAT loopback op V10 | KPN Community).

Hierdoor mist wel een stukje van mijn reactie:

@thielle: Erik is deze week op vakantie en zal dinsdag je bericht pas lezen. Kun je mij jouw gegevens sturen in een privébericht? Dan stuur ik je gegevens vast door naar de ontwikkelaars zodat we je de nieuwe firmware kunnen sturen. Je kunt deze zelf niet installeren, daarom is via e-mail geen optie.
Ik hoor graag nog even van je @thielle, dan kunnen we dit in gang zetten.

Hallo, ik heb hier ook last van met een klein zakelijke internet verbinding
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Artphil, welkom hier! De testfirmware eerder uitrollen bleek in de praktijk niet te lukken. Ik heb navraag uitstaan wanneer we de update uitrollen naar alle gebruikers en zal dat laten weten in dit topic.

Om misverstanden te voorkomen, dit gaat om NAT loopback bij een V10 in combinatie met Sneller Internet Buitengebied.

Reageer