Beantwoord

NAT Rules en private ip veranderd

  • 18 May 2019
  • 4 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik wil vanaf internet een webserver thuis benaderen. IP adres in de DHCP gereserveerd en dat functioneert prima. Vervolgens een NAT rule aangemaakt om poort 8080 te natten naar poort 80. Dat werkt ook prima maar op een willekeurig moment veranderd het private IP adres en werkt het niet meer. Meerdere keren ingesteld en het gebeurd steeds weer. Valt wel op dat het IP adres betreft van de volgende laatste NAT rule.
Volgens mij een BUG. Is dat op te lossen?
icon

Beste antwoord door wjb 18 May 2019, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Dan heb je dus een V10A.
Maak eerst twee of drie dummy port-forwardings en dan pas de port-forwarding die je nodig hebt.
Hoi @Franskie . Kun je hier iets mee? Deze stap is noodzakelijk vanwege een bug in de v10a. Ik hoop dat het zo voor jou gaat werken. Laat je het weten?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het hebt opgelost. Mocht er nog wel een issues zijn, laat het weten! 🙂
Ik was er nog niet aan toe gekomen om de dummy fortwarding rules in te voeren maar inmiddels heb ik de boel draaiend. Het werkt. Bedankt wjb !