Beantwoord

NAT TG789vn probleem

Hallo,

Ik heb al een tijdje last van het NAT probleem tijdens het online gamen met mijn TG789vn modem. Ik heb van alles geprobeerd. De poorten van het spel staan open. UPnP aangezet. (De modem bij elke toepassing herstart om het in werking proberen te krijgen). Het spel toegevoegd aan Windows Firewall. Maar nog steeds heb ik NAT staan. Het is maar heel zelden dat er geen NAT is, zo'n 1 van de 50 keer. 

Wie weet hoe dit opgelost kan worden?

Ik heb gelezen dat er een firmware update zou komen van de TG789vn die ervoor zou zorgen dat de restricties op port forwarding zou weghalen; dat werd al 3 jaar geleden aangekondigd maar nog steeds is er niets uitgebracht. Ik zit nog steeds op 8.4.2.U. 

Komt die update nou nog een keer?

Graag zou ik mijn twee vragen beantwoord willen hebben.

icon

Beste antwoord door masterrd2 11 augustus 2012, 22:18

Jeroen_ heeft mijn probleem opgelost. Het vervangen van de modem heeft ervoor gezorgd dat er geen NAT restricties meer zijn. Stuur hem eens een privébericht.

Nogmaals bedankt Jeroen_,

masterrd2
(masterrd)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste masterrd,

Zou u mij in een privébericht uw postcode en huisnummer willen sturen? Dan pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 7
Badge +3
Beste masterrd,

Heeft u inmiddels contact gehad met Jeroen en is er een oplossing gevonden?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

Hallo, ik heb dezelfde probleem. Kunt u alstublieft de update ook naar mij sturen? Bedankt.

Jeroen_ heeft mijn probleem opgelost. Het vervangen van de modem heeft ervoor gezorgd dat er geen NAT restricties meer zijn. Stuur hem eens een privébericht.

Nogmaals bedankt Jeroen_,

masterrd2
(masterrd)

Reageer