Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Nat type 2 veranderd telkens weer

Reputatie 1
Hallo,

Ik zit namelijk met een probleempje. Heb al een beetje gekeken op het forum. Maar niet echt de oplossing gevonden hiervoor.

Ps4 : call of duty WW2
V10 experiabox
Volgende week van 50 naar 100 mb/sec
Internet bekabeld

Ik heb mijn portforwarding naar de ps4 via router instelling aangezet en goed ingesteld. Kreeg ook gewoon netjes nat type open.

Maar het probleem is het gaat steeds weer naar moderate. Waarbij ik problemen heb. Ik zie spelers wat later. En kan moeilijk samen spelen. Wat bij nat type open niet het geval is.

Ik heb zelf mijn upnp aanstaan + bij dmz me ps4 id address ingevuld. Het helpte naar nat type open. Maar het gaat steeds terug naar moderate.

Is er jemand die me aub kan helpen? Met moderate gamen gaat gewoon niet lekker..

Met vriendelijke groet,
Niezaam
icon

Beste antwoord door Niezaam 14 november 2017, 14:55

Ik heb het ondertussen al opgelost. Ik heb alle forwarding ports eruit gehaald via router instellingen dmz eruitgehaald upnp uitgezet. Router even herstart (geen hard reset) maar de normale. En toen alleen upnp aangezet. En tot nu toe ongeveer 3 dagen verder is die gelukkig nog nat type 2 open. Start je ps4 pas op wanneer je klaar bent met alles

Ik heb trouwens geen idee hoe ik deze topic kan aflsuiten. Zie nergens een optie staat op me tel xd

Bekijk origineel

5 Reacties

Heb hetzelfde probleem, vorige week donderdag een uur lang bezig geweest om mijn NAT-TYPE op 2 te krijgen in mijn ps4 zelf.

Uiteindelijk alles opengezet doormiddel van DMZ maar nog steeds heb ik problemen gehad dat ik NAT-TYPE 3 op mijn playstation heb. (Dit gebeurd trouwens zodra mijn broertje zijn PS4 opstart)
Tegen beter weten in ook even bij COD WW2 Console info gekeken hier stond toen NAT: Open. Hier was ik ontzettend blij mee tot dat ik afgelopen zondag weer even ging kijken of het nog allemaal klopte. Helaas mijn verbinding staat weer op stricted.

Vandaag maar weer op de planning om alles opnieuw open te zetten, ik snap er even niks meer van.
Reputatie 1
Ik heb het ondertussen al opgelost. Ik heb alle forwarding ports eruit gehaald via router instellingen dmz eruitgehaald upnp uitgezet. Router even herstart (geen hard reset) maar de normale. En toen alleen upnp aangezet. En tot nu toe ongeveer 3 dagen verder is die gelukkig nog nat type 2 open. Start je ps4 pas op wanneer je klaar bent met alles

Ik heb trouwens geen idee hoe ik deze topic kan aflsuiten. Zie nergens een optie staat op me tel xd
Reputatie 6
Badge +20
Hi @Niezaam, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je het probleem inmiddels al verholpen hebt, en dank voor het delen van de oplossing 🙂 We sluiten geen topics, maar ik heb jouw oplossing als beste antwoord gemarkeerd! Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden.
koen heb het zelfde probleem als jou alles stond op open vandaag spelen weer moderate en dan hup weer strict heb je alle ports gewijzigd in de router en dmz ook op nix gezet enkel upnp ingeschakeld is het zo dat je dit hebt gedaan zou dan het probleem verdwenen zijn grtz iggy
iggy89 schreef:

niezaam heb het zelfde probleem als jou alles stond op open vandaag spelen weer moderate en dan hup weer strict heb je alle ports gewijzigd in de router en dmz ook op nix gezet enkel upnp ingeschakeld is het zo dat je dit hebt gedaan zou dan het probleem verdwenen zijn grtz iggy

Reageer