Beantwoord

nat type 3 op ps4

• 27 juni 2016
  • 5 reacties
  • 314 keer bekeken

goedemiddag,

ik heb sinds kort een playstation 4 aangeschaft met black ops 3 nu is het probleem dat mijn playstation 4 nat type 2 aangeeft als ik de internet verbinding test. maar als ik black ops 3 speel geeft hij aan nat type 3 te zijn. daardoor kan ik niet samen met mij vrienden spelen wat ik overigens erg jammer vind.

ik heb al vele dingen geprobeerd zoals mijn upnp heb ik aanstaan, ik heb het met lan kabel geprobeerd werkt ook niet. ik heb zelfs geprobeert om met open ports te werken maar dit werkt ook niet.

- ik gebruik geen repeaters of routers er tussen
- ik heb de modem Thomson TG789vn
- ik heb ook al gebeld naar kpn maar ik werd doorgestuurd naar dit forum waar een stappenplan staat maar die werkt niet voor mij.

met vriendelijk groet,

corné loosman
icon

Beste antwoord door Paul_ 1 juli 2016, 15:53

Ik heb niets meer van je gehoord Corné, dus ga ik ervan uit dat het is gelukt met het nieuwe modem! :)

Succes met gamen en als er toch nog vragen zijn dan horen we het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hallo,

Waarschijnlijk is jouw modem het probleem. De Thomson is inmiddels al vrij gedateerd.
Het beste kun je even wachten totdat de Webcare reageert. Deze kunnen het modem van jou omwisselen voor een nieuwer model. Hiermee zullen naar alle waarschijnlijkheid je problemen opgelost zijn.

Groet,
hrh
bedankt voor het reageren ik had al zon idee dat de modem het probleem zou zijn maar ik zal met smart wachten op een reactie van de webcare.

met vriendelijke groet,

corné loosman
Reputatie 1
Corne zet je vraag niet als beantwoord dan reageert webcare niet meer
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @corneloosman, logisch dat je met een Playstation 4 online wilt gamen.

De TG789 is inderdaad geen jonkie meer ;)

Ik stuur je een privébericht , reageer je daar op?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Corné, dus ga ik ervan uit dat het is gelukt met het nieuwe modem! :)

Succes met gamen en als er toch nog vragen zijn dan horen we het graag!

Reageer