Beantwoord

NAT type aanpassen voor PS4 naar type 1 open op de Experia V10

• 9 december 2016
  • 1 reactie
  • 2137 keer bekeken

Hallo KPN Forum,

Ik probeer al de hele week mijn PS4 NAT Type 2 moderate te veranderen naar Type 1 open maar wat ik ook voor instellingen aanpas, het lukt me niet om dit voor elkaar te krijgen.
Ik wil namelijk dat deze PS4 gaat functioneren als server voor het spel 'ARK: Survival'.
Ik heb de PS4 al ingesteld als DMZ host, ik heb al verschillende poorten opengezet voor de PS4 en zelfs een statisch IP adres gegeven aan de PS4 maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
De modem die ik gebruik is een Experia Box V10 (ZTE H369A).

Met vriendelijke groet,
RymeB
icon

Beste antwoord door wjb 9 december 2016, 19:46

Voor een apparaat die als DMZ Host ingesteld wordt mogen juist geen port-forwardings gedefinieerd worden.
Ook is het zo dat een DMZ host bekabeld aangesloten moet zijn en dus niet via wifi.
Het zou overigens ook helemaal niet nodig hoeven zijn om die PS4 als DMZ host in te stellen en ook NAT type moderate zou gewoon voldoende moeten zijn.
Het enige dat nodig zou moeten zijn, is dat UPnP aan staat op de Experia Box en ook dan geen port-forwardings en geen DMZ.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Voor een apparaat die als DMZ Host ingesteld wordt mogen juist geen port-forwardings gedefinieerd worden.
Ook is het zo dat een DMZ host bekabeld aangesloten moet zijn en dus niet via wifi.
Het zou overigens ook helemaal niet nodig hoeven zijn om die PS4 als DMZ host in te stellen en ook NAT type moderate zou gewoon voldoende moeten zijn.
Het enige dat nodig zou moeten zijn, is dat UPnP aan staat op de Experia Box en ook dan geen port-forwardings en geen DMZ.

Reageer