Beantwoord

NAT type probleem PS4

Beste KPN,

Zoals ik hier vaker op het fora lees heb ook ik problemen met het NAT type van de playstation 4, hierdoor kan ik niet met mijn vrienden op internet gamen. Het gaat om een oude experiabox, die gekoppeld aan het internet is via een kabel. 

hebben jullie hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,

Tom

icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 maart 2016, 11:54

; Joran is een aantal dagen vrij, vandaar dat je een bericht van mij krijgt. Ik zie geen antwoord op het privébericht van Joran. Daarom hebben we de omruil nog niet in orde kunnen maken. Ben je via een andere weg hiermee geholpen? Hier ga ik op dit moment vanuit. Als ik je nog wel verder kan helpen, laat me dat dan vooral weten. Beantwoord je dan Joran zijn bericht nog? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste Tom,

Weet u toevallig wat voor een Experiabox het is? Zo niet? Zou u dan een foto kunnen maken van de Experiabox?

Erik
Best Erik,

Jazeker TG789vn

Reputatie 3
Badge +4
Beste Tom,

Ik raad je aan om de klantenservice te bellen voor een nieuwe router/modem, dit is geheel kosteloos want deze TG789vn hoort bij de categorie 'antiek' en ondersteunt de NAT types niet volledig.

KPN klantenservice: 0800-0402

U kunt ook wachten op een Webcare medewerker, dit duurt 1 á 2 dagen voordat ze op dit topic reageren.

Erik
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Tom! Ik help je hier graag mee.

Met de TG789 zijn inderdaad problemen met online gamen. Omdat dit model niet meer wordt ontwikkeld lijkt een nieuwe Experiabox mij de beste oplossing. Ik stuur je een privébericht, kun je daar op reageren? Dan gaan we deze omruilen.

Reputatie 7
Badge +22
; Joran is een aantal dagen vrij, vandaar dat je een bericht van mij krijgt. Ik zie geen antwoord op het privébericht van Joran. Daarom hebben we de omruil nog niet in orde kunnen maken. Ben je via een andere weg hiermee geholpen? Hier ga ik op dit moment vanuit. Als ik je nog wel verder kan helpen, laat me dat dan vooral weten. Beantwoord je dan Joran zijn bericht nog? 

Reageer