NAT type probleem [V8]

• 2 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3536 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een half jaar lang problemen met het gamen op de PS3. Ik speel GTA V en COD Games maar ik kan met niemand communiceren of joinen en er staat steeds; Unable to connect to session. Ik heb mijn UPNP aangezet, ook ps3 bekabeld en met DMZ host maar het blijft NAT type strict, terwijl het NAT type wel 2 is. Ik heb al vaak met KPN gebeld maar ze zeggen steeds maar dat ze geen gaming ondersteunen. En als ik COD Ghosts speel, dan valt het internet op de tv en op mijn pc ook vaak weg en dan doet die het pas weer als ik de router uit en aan zet. Heeft iemand een oplossing, of kan ik een andere router aanvragen een V9 of een oudere?

Ik heb trouwens KPN glasvezel en een Arcadyan VGV.... Experiabox V8.

Mvg,

Luuk

2 reacties

Reputatie 7
Hoi luukvdaa,

Ik vind het uitermate vreemd dat jij NAT strict hebt als jij jouw V8 en PS3 exact (letterlijk) geconfigureerd hebt zoals aangegeven in alternatief 1 van het topic "Configureer uw Xbox, Playstation, Wii U of 3DS".

Het spelen van CoD Ghosts leidt inderdaad tot grote problemen.

KPN heeft echter aangekondigd op "heel korte termijn" met een update te komen die al deze issues gaat verhelpen.

Hoi Wjb,

Ik heb de oplossing al gevonden, ik vond een switch in de kast en die heb ik aan de voedingskabel gedaan en daarin heb ik de pc en PS3 zitten, en nu is het NAT type OPEN :)

mvg

Reageer