NAT type strikt Thomson TG789vn

• 15 april 2015
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

Hallo iedereen,

Ik had even een vraag/probleem.

Wij maken gebruik van de experia-box TG789VN en hebben, eigenlijk al jaren, flinke problemen met de NAT type die op strikt staat. Dit zorgt voor grote problemen tijdens het gamen etc. Daarbij valt de modem wel eens uit en is de internet voortdurend erg traag.

Het volgende is al geprobeerd om de NAT open te krijgen:

- Poorten geopend.
- resetten

- UPnp activeren.

Ik lees al in verschillende berichten dat deze experia-box TG789VN voor het online gamen problemen kan veroorzaken die nauwelijks op te lossen zijn. In deze berichten worden de mensen daarin ook geholpen met onder anderen het toesturen van een nieuwe modem.

Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen met dit probleem!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerwin,

Welkom op het forum! Deze Thomson speelt inderdaad niet netjes samen met gaming. Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant en 06-nummer willen sturen? Dan pak ik dit voor je op :)

Groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +28
Hoi mberk, welkom op het forum! Ik heb je privébericht ontvangen en daar zojuist een antwoord op gestuurd :)

goede middag ook ik heb het zelfde probleem met de thomson tg789vn

heb inderdaad ook alles geprobeerd om een andere nat type te krijgen zonder resultaat

* Admin: dubbele bericht in andere oude topic verwijderd. Een Webcare medewerker zal dit bericht oppakken.

Reageer