Neemt de monteur extra apparatuur mee?

• 16 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 465 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
ik heb een vraag,

woensdag krijgen wij glasvezel maar we hebben 1 kastje van tv neemt de monteur een 2de kastje mee?

groetjes Tim.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Welk pakket heb je afgesloten? instap, standaard of premium?

Robin
Reputatie 2
Badge
we hebben gewoon standaard

Reputatie 7
Badge +30
Ik zou willen zeggen dat je beide ontvangers tegelijk zou moeten ontvangen. Dat lijkt me wel het meest logisch.

Robin
Reputatie 2
Badge
nou we hadden eerst adsl maar toen kregen we een brief dat we gratis glasvezel krijgen maar we hebben maar 1 ontavnger dus mijn vraag was of de monteur er 1 mee neemt

Reputatie 7
Badge +30
Oh oké. Ik denk dat je dan een pakket afneemt voor 1 ontvanger, en je dus een ander pakket zal moeten afnemen wil je 2 hebben. Kan dit kloppen?
Reputatie 7
Tim, heb je misschien Alles in één Instap afgesloten?

Reputatie 2
Badge
nee peterg me moeder regelt dat allemaal want is haar abbo en we hebben standaard in de brief stond dat er niks veranderd alleen het internet maar vroeg me wel af of ik er een 2 de kastje bij krijg

Reputatie 7
Badge +30
Nouja, je hoort al een 2e te hebben. Er veranderd namelijk niets.

Robin
Reputatie 7

RobinFlikkema schreef op 17 okt '15 om 15:51u

Nouja, je hoort al een 2e te hebben. Er veranderd namelijk niets.

Robin

Als er niks veranderd... en je moeder heeft nu maar 1 kastje, dan zal dat m.i. niet veranderen. Een monteur brengt nooit apparatuur mee. Heeft hooguit modems bij zich en overige aansluitspullen. Kabels, stekkers e.d.

Reputatie 7
Badge +29
Beste Tim,

Leuk dat jullie overstappen op glasvezel! Je kijgt, zoals hierboven al een beetje duidelijk is gemaakt, niet automatisch een tweede ontvanger. De monteur neemt deze dus niet mee. Ik kan wel een tweede ontvanger voor je bestellen. Om jouw gegevens dan in te kunnen zien, stuur ik je een privébericht. Wil je daarop reageren? Bedankt alvast!

Reageer