Beantwoord

Netco werkzaamheden

  • 20 November 2019
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Al een aantal maanden zie ik geplande upgrades op netco van KPN, erg leuk, want mijn max snelheid zit op 25 Mbit en zal worden verhoogd naar 103 MBit. Nu zie ik steeds dat wanneer de datum in de buurt komt, de geplande upgrade verdwijnt en een maand later een bericht staat dat het wordt uitgesteld naar een aantal maanden erna. Waar heeft dit mee te maken en kan ik deze upgrade nog verwachten?

 

Ik heb geen abonnement bij KPN, maar bij een andere provider, maar stel hier de vraag omdat KPN voor die upgrades zorgt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 November 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @NjoyStick , bij mij speelde hetzelfde, eerste planning augustus 2019, uiteindelijk opgeleverd oktober 2019, oorzaak ???

Neem een gratis nieuwsbrief bij kpnnetwerk.nl en je wordt keurig op de hoogte gehouden.

Hoi @Jan-D, bedankt voor je reactie.

Dan wordt het afwachten en hopen dat het een keer gebeurt! Zal me inschrijven voor de updates.

Reputatie 7
Badge +15

@NjoyStick Welkom op het forum. Ik zie dat je vraag al beantwoord is door @Jan-D. De data die je ziet zijn plandata en kunnen daarom inderdaad verschuiven. De tip om je aan te melden voor de nieuwsbrief van KPN Netwerk is dan ook een goede tip.Â