Beantwoord

Netflix blijft niet werken als ik kijk

  • 5 August 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik word er elke keer uit gegooid als ik Netflix kijk en word daar beetje schijt ziek van! Ik heb glasvezel en het duurste internet bijna. Dus hoop dat dit verholpen word 

 

Admin: titel ingekort i.v.m. duidelijkheid

ik heb glasveze internet maar word elkaar keer eruit gegooid als jk nettflix

icon

Beste antwoord door Henk2304 6 August 2020, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dan @Don1987 , welkom op het forum!

 

Hoe kijk je Netflix, via de KPN-ontvanger of rechtstreeks via de app op de tv?

Hoe is de ontvanger aangesloten op de ExperiaBox (met een directe UTP-kabel, of via een DVS; zit er eventueel ook nog een switch tussen?).

Hoe is de tv aangesloten op de ExperiaBox: via een directe kabel (al dan niet via een switch) of via Wi-Fi?

Reputatie 7

Welkom op het forum inderdaad, @Don1987! Henk stelt al een paar goede vragen waar ik ook benieuwd naar ben, zou je die kunnen beantwoorden?

Ik ben daarnaast ook benieuwd of je dit alleen bij Netflix merkt, of ook bij andere dingen? En hoe 'wordt je er uitgegooid’? Stopt Netflix helemaal, blijft het beeld hangen, krijg je een foutmelding of iets anders?

Ik snap dat je graag een oplossing wilt, maar voor een oplossing is het eerst nodig om te weten wat de oorzaak precies is. Daarvoor zijn de antwoorden op alle gestelde vragen van belang. We horen het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @Don1987, we hebben geen bericht meer van je gezien. Is het nog gelukt? Als we nog met je mee kunnen kijken horen we de antwoorden op de gestelde vragen graag van je.