Beantwoord

Netflix: kan alleen maar Netflix Original Content kijken

  • 27 June 2020
  • 8 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem en kan alleen maar Netflix Original Content kijken. Op andere locaties krijg ik alle gebruikelijke content wel te zien. Ik krijg echter na een zorgvuldige beschrijving in een eigen topic de melding "rate limit exceeded". Hopelijk wordt het zo ook opgepakt, want ik weet echt niet meer wat ik anders moet doen.

Ik heb uren geïnvesteerd in bellen en chatten met KPN en Netflix. Netflix heeft mij gevraagd fast.com te bezoeken om mijn locatie te verifiëren. Ik woon in Hoofddorp, maar Fast geeft Sassenheim als locatie. Ik gebruik geen unblocker of proxy.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door MitsPO 7 July 2020, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @MitsPO 

Ik gebruik geen unblocker of proxy.

Gebruik je wèl een VPN?

Ben je de oorspronkelijke abonnementhouder of lift je mee op het abo van een ander?

 

Hallo @MitsPO 

Ik gebruik geen unblocker of proxy.

Gebruik je wèl een VPN?

Ben je de oorspronkelijke abonnementhouder of lift je mee op het abo van een ander?

 

Hoi JanD,

 

Nee, ik gebruik geen VPN. Mijn publieke IP is dus bij check op fast.com ook gewoon gelijk aan het WAN IP op mijn Xperia Box.

Bedankt voor het aanmaken van een eigen topic. Nog even voor de zekerheid: "rate limit exceeded" heeft niets met mijn vraag te maken, dat betreft een melding op dit forum als ik zelf een topic probeer aan te maken.

Abbo is gedeeld, maar slechts meer z'n 2en. Ieder de helft.

Hallo @MitsPO ,

Bedankt voor het aanmaken van een eigen topic. Nog even voor de zekerheid: "rate limit exceeded" heeft niets met mijn vraag te maken, dat betreft een melding op dit forum als ik zelf een topic probeer aan te maken.

Dat heeft een moderator gedaan, niet ik.

Maar het is altijd verstandig om zelf een topic aan te maken met je vraag/opmerking en niet ‘in te breken’ in een bestaand topic van iemand anders, dat kan verwarring geven bij de beantwoording van de verschillend gestelde vragen binnen 1 topic.

 

Hallo @MitsPO ,

Bedankt voor het aanmaken van een eigen topic. Nog even voor de zekerheid: "rate limit exceeded" heeft niets met mijn vraag te maken, dat betreft een melding op dit forum als ik zelf een topic probeer aan te maken.

Dat heeft een moderator gedaan, niet ik.

Maar het is altijd verstandig om zelf een topic aan te maken met je vraag/opmerking en niet ‘in te breken’ in een bestaand topic van iemand anders, dat kan verwarring geven bij de beantwoording van de verschillend gestelde vragen binnen 1 topic.

 

Oké, duidelijk. Dat ging echter niet ivm de forum melding, vandaar dat ik over moest gaan naar deze aanpak. Hoe dan ook, het is nu gelukt. Hopelijk is er een oplossing te vinden. Bij vragen beantwoord ik ze graag.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MitsPO, welkom! Goed dat je het forum gevonden hebt! Vervelend dat je deze foutmelding kreeg.. Hopelijk loop je daar een evt. volgende keer niet meer tegenaan.. 

 

Voor wat betreft Netflix: wat een gek probleem! Ik zie in de loggings van eerdere collega's dat jij een V10 hebt overgenomen van iemand en dat het probleem sindsdien speelt. Klopt dat? Het is niet de bedoeling om een Experia Box over te nemen: deze heb je in bruikleen van ons en moet retour als deze niet meer gebruikt wordt. Dat is een ander verhaal, maar wilde het wel even gezegd hebben ;-). Heb jij de V10 al eens volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen (fabrieksreset) om er zeker van te zijn dat er niets ‘achtergebleven’ is? Je loopt daarna nog steeds tegen hetzelfde probleem aan?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Hoi,

Excuus voor de vertraging. Ik zat van het weekend klaar om de fabrieksreset te doen. Dat had ik bij aanschaf al gedaan, maar voor de zekerheid wilde ik het toch nog proberen. Zondag bleek ik echter weer Netflix te kunnen kijken. Ik heb niets veranderd, KPN heeft niets aangevraagd bij Netflix?

Het probleem deed zich overigens niet direct voor bij de overstap op de V10, maar werken later pas. De v9 staat gewoon nog in de kast, dus die kan terug geleverd worden ten tijde van een eventuele opzegging.

Het blijft raar dat het ineens is opgelost, na zeker 3 tot 4 weken een issue te hebben gehad.

Bedankt voor de hulp. Voor nu is het opgelost.

Reputatie 7

Dat is geen probleem @MitsPO :slight_smile:  Fijn dat het opeens weer werkt! Wat de oorzaak is durf ik zo ook niet te zeggen, wij hebben niets veranderd. Hou het voor de zekerheid nog even in de gaten, laten we niet te vroeg juichen. Voor nu veel kijkplezier! Als het toch terugkomt of als je andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.