Beantwoord

Netwerk geupgraded. wordt mijn internetsnelheid automatisch aangepast aan de snelheid die bij het abonnement hoort

  • 27 May 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik ben al jaren een alles in 1 premium abonnement. Nu is het netwerk geupgrade van 23 Mb naar max 65MB (per 17 mei; email hierover ontvangen). Ik meen dat er bij het pakket toen ik deze afsloot een internet van 50MB hoorde. Dit heb ik nooit gehaald ivm netwerkbeperkingen. Krijg ik nu een automatische verhoging van de snelheid die bij mn pakket behoort met de verbetering van het netwerk of moet ik een bepaalde actie hiervoor ondernemen? (Uiteraard neem ik aan dat dit niet zonder extra kosten gepaard gaat). Hopelijk gaat dan internet +TV kijken soepel mn als er 2 HD ontvangers in bedrijf zijn.
Groet Ulrich
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 May 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Ulrich. Leuk je even gesproken te hebben 🙂
Fijn dat de centrale een upgrade heeft gehad. Op die manier kun je meer rendement uit je lijn halen. Je had je profiel al aangevuld en ik kon direct aan de slag. Ik heb je verbindingstype omgezet en deze handeling is op 13 juni gereed. Vanaf dat moment zou je dus een aanzienlijke snelheidsverhoging moeten merken. Helaas is de snelheid dan nog niet voldoende voor 4K. Ik ben bang dat die snelheid (100Mbit) met je huidige koperverbinding niet haalbaar wordt.
Laat je weten hoe het afloopt?
Hartstikke bedankt voor het persoonlijk contact. Top. Ik wacht met spanning af