Beantwoord

Netwerk verbeteren

  • 7 December 2019
  • 10 reacties
  • 247 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ook wij zijn al jaren bezig om een betere en snellere verbinding te krijgen.

Iedere keer zien we nieuwe ontwikkelingen, ideeën, technieken en werkzaamheden.

Behalve hier..Blijkbaar leven wij in een niet belangrijk gebied. Er zijn al enkele bewoners uit de wijk overgestapt van KPN naar een andere provider en ook een paar juist niet naar KPN  om deze reden.  Wat zonde. Er ligt een glasvezel aansluiting in de woningen, maar na daar mag alleen Caiway overheen. Het verbeteren van de wijk kast dan? Nee daar heeft KPN tot nu toe geen behoefte aan. Daar zit je dan met je 14-17 MB. Ook voor de a.s. maanden zien wij geen plannen voor deze wijk. En zo zijn we inmiddels al 5 jaar verder. 

 

Wanneer is er eens goed nieuws?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 December 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom ga je dan niet naar Caiway?

Je denkt dat we dat niet vaak overwogen hebben? Het vervelende is dat als we alle olussplen minnen bij elkaar optellen we voordeliger uitkomen bij kpn. Van service tot alle overige dingen.  Dat heeft Caiway voor ons zeker niet. Het enige wat wij missen is een juiste snelheid. Fijn om ook een keer HD te kunnen hebben, streamen zonder haperen als er nog 2 gebruik maken vd wifi, etc etc. Ik hoef echt geen 100-500, maar minimaal 50 zou al hele verbetering zijn. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoeveel voordeliger? Paar euro per maand? En dan met haperende tv zitten?

Reputatie 7
Badge +24

49.50 voor internet + tv. Dat zelfde kost bij KPN hussel 42,50 + 10 = 52,50 per maand. Extra decoder kost net zoveel als bij KPN. Vast telefoon nummer erbij verschilt 50 ct zo uit mn hoofd dacht ik. Dus hoezo duurder?

Het is een mooi plaatje, maar niet volledig juist mbt onze situatie.

Wij krijgen 2 x gratis Digitenne. ( Tv op de kamers vd kinderen), gratis Fox sports, en bij KPN plus zitten gratis films & series.

Verder zitten we allemaal met een kon mobiel abonnement, wat idd wat extra's biedt.

Directe familieleden hebben ook weer kon, dus onderling gratis Bellen.

Dat zegt niet dat we echt nooit de overweging gaan maken. Kpn zegt dat ze in Schiedam wijken aan het verbeteren zijn. We kijken het a.s. jaar nog even aan😉

 

Reputatie 7
Badge +24

Gratis digitenne? Vanwaar is dat? Sinds wanneer speelt KPN voor sinterklaas?

Hoi @Peter49s . Welkom op het forum.

Heel begrijpelijk dat je een snellere verbinding wilt. Ik ga je niet vermoeien met loze beloftes. Praktisch gezien kan ik 2 maanden vooruit kijken of er upgrades gepland staan. Alles wat verder in de toekomst ligt is onzeker en creëert alleen maar valse verwachtingen. 

Ik wil best voor je kijken maar als je zelf wel eens op de netco/fpi site geweest bent, kun je hetzelfde zien als ik.

 

Hoi Erwin,

 

Ja ik heb pas via die site gekeken en heb via jullie fb- pagina ook antwoord gekregen.

Helaas niet verder dan 2 maanden info...en tot aan die tijd wederom/ nog steeds geen werkzaamheden en dus ook geen verbetering. Heel jammer. Er was ooit de hoop ( ook van KPN) dat ze over het glasvezelnetwerk mochten van Caiway. Maar helaas ook dat gaat niet ( meer) zo 1,2,3 gebeuren. Wat zou dat een boel verbeteren en oplossen zeg.

Het is dat ik zo'n trouwe klant ben.....maar geduld wordt behoorlijk op proef gesteld.

 

 

Hallo @Peter49s , je kunt ook eens bij:

https://www.kpnnetwerk.nl/

kijken wat in de naaste toekomst bij jou voor mogelijkheden zijn en via:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

 

Bij KPNNetwerk.nl kun je zelfs een gratis abo op een nieuwbrief nemen, dan word je als eerste op de hoogste gebracht als er ontwikkelingen in jouw straat/wijk zijn.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.