Beantwoord

Netwerk verbeteren Schiedam

  • 16 September 2019
  • 18 reacties
  • 490 keer bekeken

Reputatie 2
Wanneer wordt hetnetwerk hier in schiedam eens verbetert! De kabels zijn gelegd en de straatkast omgebouwd maar een en ander is nog niet geactiveert. Mij was verteld dat dit in mei zou gebeuren maar inmiddels is het september en we hebben nog steeds dezelfde trage k..verbinding. terwijl op de site wel staat dat ze er mee bezig zijn maar ja dat staat er al 2 maanden

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 October 2019, 11:52

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @wilfred53. Ik begrijp dat je graag gebruik wil maken van een snellere internetverbinding. Heb je de postcodecheck al uitgevoerd op deze pagina? Via service en contact kan je onderaan de pagina een chat starten, als je verder nog andere vragen hebt. Weet je zo voldoende?
Reputatie 2
Uiteraard heb ik postcodecheck gedaan😎, de 1e 2 punten staan blauw aangevinkt en de 3e( dat alles aangesloten is en ik kan profiteren van een snellere verbinding) nog steeds niet!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het laten uitzoeken en het is inmiddels aangepast.



Op deze pagina vindt je meer informatie. 🙂
Reputatie 2
Kijk, daar hebben we wat aan. Ik wil je super bedanken voor de genomen moeite dit op te zoeken! Groeten wilfred
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @wilfred53! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!🙂
Reputatie 2
#Uw straat staat op dit moment niet op de planning voor verdere werkzaamheden. Wilt u op de hoogte blijven van onze werkzaamheden en de vernieuwing van het netwerk? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief. #
Ben weer blij gemaakt met een dode mus!! Niks geen snellere wifi tot op heden(5 oktober). Heel jammer dit.
Reputatie 7
Badge +24
Wat staat er nu op Fourstack?
Reputatie 7
Badge +21
@wilfred53 Ik heb het opnieuw doorgezet. Het is inmiddels weer aangepast en mogelijk om aan te vragen! 😀

Reputatie 2
Fantastische verbinding inderdaad! Pas alle draden in huis laten vernieuwen en nieuw kastje aan de muur dus daar zal het niet aan liggen.

Reputatie 7
Badge +10
Je wordt binnen enkele weken als KPN klant automatisch overgezet op de nieuwe geactiveerde kast.

@Vikash kan de omzetting naar VVDSL ook voor je verzorgen, dan zou het sneller moeten. Maar dat je nu nog niks merkt kan dus wel kloppen.
Reputatie 2
Oke we wachten maar weer af, bedankt voor je snelle antwoord
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @wilfred53. Als je wil dat ik het voor je omzet, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 2
Vikash bedankt. Maar hoe bedoel je omzetten? Ander abonnement of iets? Dacht dat ik al het meest snelle voor mijn situatie had. Sorry als ik het niet helemaal begrijp, ben een soort van leek op dit gebied.
Reputatie 7
Badge +21
Geen enkel probleem. Ik leg het graag uit. Jouw diensten worden op dit moment geleverd over een VDSL2 verbinding. Over deze verbinding is er een maximale downloadsnelheid mogelijk van 15Mb. Als we jouw diensten gaan leveren over een VVDSL2 (Vectored VDSL2) verbinding is er een maximale downloadsnelheid van 71Mb. Hier zijn geen kosten aan verbonden en je behoudt hetzelfde abonnement. Wanneer jouw abonnementsnelheid bijvoorbeeld 100Mb is, kom je na deze wijziging op een (bekabelde) downloadsnelheid van ongeveer 71Mb i.p.v. 15Mb. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we het graag van je!
Reputatie 2
Het is mij helemaal duidelijk , dank je. Zet hem maar om dan. Dan zal mijn tv beeld ook scherper worden neem ik aan. Alvast bedankt weer.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geprobeerd om de verbinding te wijzigen. Helaas is het mij niet gelukt. Ik zou je willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 (gratis) Zij zullen de verbinding voor je wijzigen. Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 2
Gelukt, mijn abonnement wordt omgezet omdat het nogal verouderd was en er niets anders mogelijk was. Per 17 oktober moet dit geregeld zijn wn wordt alles sneller tot max 71 mb.
Bedankt nogmaals voor de genomen moeite.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het gelukt is en dat je binnenkort een snellere internet verbinding hebt. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer