Netwerknaam niet zichtbaar na omwisselen modems

  • 24 januari 2020
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb zojuist mijn V8 box omgeruild voor een V10 en ondervond hetzelfde probleem: de netwerknaam stond niet in de lijst, ook niet na herhaald herstelknop indrukken of een harde reset. Ik heb via een ethernetkabel van laptop naar V10 box verbinding gemaakt met het internet en zag hierboven dat soms dezelfde netwerknaam ingeladen wordt bij het installeren van het modem. 

Dat was dus het geval! De oude netwerknaam met het nieuwe wachtwoord op de V10 box. 

Jammer dat dat niet in de handleiding vermeld staat, want dat had mij een uurtje zoeken gescheeld!

Mvg Bert Raaphorst

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Bert en welkom op het forum! Ik snap dat je dat uur zoeken liever anders had besteed. :smile:  Als je de wifi naam ooit in hebt gesteld via een servicetool blijft hij inderdaad vaak opgeslagen en wordt hij ook actief wanneer je een nieuwe Experia Box aansluit. Dan kan het een flinke zoektocht worden, zeker als het wel het nieuwe wachtwoord gebruikt. Voor niet elke klant geldt dat de wifi naam overgenomen wordt bij een nieuwe Experia Box. Daarom staat dit niet in de handleiding, maar ik ben blij om te lezen dat het jou gelukt is ondanks dit! 

Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan kun je hier ook altijd een topic starten. :slight_smile:

Reageer