*Admin: Topic afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Susan_
Goedemiddag Serge, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Wanneer je iets gaat resetten, klopt het dat de netwerknaam en het wachtwoord weer teruggezet worden.. Dus dat is denk ik een beetje het probleem geweest in jouw situatie. Ik begrijp dat je de netwerknaam juist wil wijzigen. Het is me niet helemaal duidelijk of je de WiFi Versterker of de Experia WiFi van ons gebruikt, maar voor beide heb ik een uitleg:
WiFi Versterker:
- Log in op de Online Wizard, via dit stappenplan
- Ga naar AP Settings (links in het menu)
- Geef de Wifi Versterker een nieuwe naam
- Na een reset zal dit allemaal weer teruggezet worden
Experia WiFi:
- Log in op de Experia WiFi, dit doe je door naar het ip-adres te navigeren in je webbrowser (Ga naar http://192.168.2.150)
- Voer naam en wachtwoord in (kan je vinden onderop de Experia WiFi).
- Klik op instellingen
- Klik op WiFi, netwerknaam (SSID) en wachtwoord wijzigen
Wil je laten weten of je er hiermee uitgekomen bent? Anders hoor ik het graag
Bekijk origineel
Wanneer je iets gaat resetten, klopt het dat de netwerknaam en het wachtwoord weer teruggezet worden.. Dus dat is denk ik een beetje het probleem geweest in jouw situatie. Ik begrijp dat je de netwerknaam juist wil wijzigen. Het is me niet helemaal duidelijk of je de WiFi Versterker of de Experia WiFi van ons gebruikt, maar voor beide heb ik een uitleg:
WiFi Versterker:
- Log in op de Online Wizard, via dit stappenplan
- Ga naar AP Settings (links in het menu)
- Geef de Wifi Versterker een nieuwe naam
- Na een reset zal dit allemaal weer teruggezet worden
Experia WiFi:
- Log in op de Experia WiFi, dit doe je door naar het ip-adres te navigeren in je webbrowser (Ga naar http://192.168.2.150)
- Voer naam en wachtwoord in (kan je vinden onderop de Experia WiFi).
- Klik op instellingen
- Klik op WiFi, netwerknaam (SSID) en wachtwoord wijzigen
Wil je laten weten of je er hiermee uitgekomen bent? Anders hoor ik het graag
