netwerkverbindingsset

• 11 februari 2012
  • 5 reacties
  • 3110 keer bekeken

Sinds december vorig jaar ben ik overgegaan naar internet+bellen en ITV. ITV was nieuw voor mij.

Ook heb ik de draadloze netwerkverbindingsset voor 2 tv's besteld. In december is de ITV snel geinstalleerd en nu heb ik tijd om me te verdiepen in de netwerkverbingsset.

Nu kom ik erachter dat de set waarschijnlijk helemaal niet bij mij werkt. Ik heb namelijk mijn telefoon ook op de experiabox ( anders was het ook niet internet+bellen en ITV) en ik kan de box onmogelijk op een andere plaats neer zetten ( snoeren telefoon zijn niet zo lang), dit is weer noodzakelijk omdat ik 2 stopcontacten moet gebruiken voor de sets. Ik kan natuurlijk de tv gaan verplaatsen maar dit is zeer zeker niet de bedoeling.

Zie ik het verkeerd, is er toch een oplossing ?

Ik hoor het graag.

met vriendelijke groet,

karolien

5 reacties

Badge +1
Beste Karolien,

Je sluit de DVS gewoon aan op het stopcontact, andere aparatuur die stroom nodig hebben sluit je aan op de DVS, zonodig via een verlengsnoer.

Dat is de oplossing! :D

Image

DitOrz, bedankt voor je reactie.

Ik denk dat ik wel begrijp hoe het allemaal moet jammer genoeg heb ik geen tweede wandcontactdoos in de buurt van de tv ontvanger of experiabox. De experiabox verplaatsen kan ook niet omdat mijn huistelefoon er aan vast zit met een kort kabeltje.

In principe is draadloos ook overbodig maar omdat ik graag boven ook itv wil ( een tweede ontvanger is nu standaard bij het pakket) heb ik de dvs aangeschaft.

Had ik maar een monteur ingeschakeld :(

met vriendelijke groet,

Karolien

Badge +1
Beste Karolien,

Je hebt geen 2e stopcontact nodig, eventueel wel een verlengsnoer.

De adapter van de TV ontvanger / TV stop je in een verlengsnoer, het verlengsnoer sluit je aan OP de DVS die je in het stopcontact doet.

Hetzelfde doe je bij de Experiabox / Telefoon, deze doe je ook in een verlengsnoer, deze sluit je vervolgens aan OP de DVS in het stopcontact aldaar.

--

Overigens, als jij een ZTE of Arcadyan Experiabox hebt, dan hoef je dit bij de huidige TV niet te doen. Dan sluit je gewoon de 2e TV aan op poort 1, 2 of 4. Uiteraard wel met 1 DVS bij de EB en 1 op bijv. de slaapkamer.

DitOrtz wederom bedankt voor je snelle reactie ( sorry dat ik een beetje traag ben).

Het kwartje is gevallen :D

Nogmaals bedankt.

Reputatie 3
Badge +6
Hallo Karolien,

Werkt alles goed via de netwerkverbindingsset?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reageer