Vraag

Niet blij met nieuwe buitengebied

  • 10 February 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik begrijp dus dat je uiteindelijk na de resets terug bent op de oude verbindings snelheden…?

Kortom: nieuwe apparatuur EN nieuw abonnement maar geen verbetering tov oude situatie, dat had ik al verwacht.

Ik had een offerte aangevraagd voor de nieuwe apparatuur met een onvermijdelijk nieuw "Hussel”abonnement, dat bleek uiteindelijk ca10% duurder, heb het meteen ongedaan gemaakt.

SCHANDALIG dat KPN hun bestaande klanten op deze manier aan nieuwe abonnementen wil binden  terwijl er geen verbering in de levering blijkt te zijn. Ik noem dat volksverlakkerij.

En dan te bedenken dat het vaak gaat om mensen die al jaren lang (te) veel geld betalen voor verhoudingsgewijs ver onder de maat zijnde kwaliteit van de levering in de buitengebieden.

Ok het feit dat er een “gratis” GSM modem wordt geleverd is te prijzen, maar je bestaande klanten zo afschepen vindt ik dus ronduit SCHANDALIG (ik herhaal het nog maar eens}.

Binnenkort komt hier Glasvezel van een andere aanbieder op initiatief van een bewonerscollectief, Kennelijk kan die aanbieder wel wat KPN commercieel niet kan… ik wacht daar nog wel een paar maanden op en dan wordt het: “tabee KPN”, toch jammer na 45jaar telefoon- en 25jaar data abonnementen. 

Ik ben niet boos maar wel zeeeeeer teleurgesteld!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bries, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je niet zit te wachten op een duurder abonnement. Al helemaal niet als je ontevreden bent over de kwaliteit van je verbinding. Als je wilt kijk ik graag even met je mee naar jouw situatie. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ondanks dat het niet via ons is gelukt is is het wel fijn dat jullie straks toch glasvezel ​​​​​​kunnen krijgen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!