Beantwoord

Niet eens met factuur

  • 25 March 2019
  • 4 reacties
  • 344 keer bekeken

Na eindeloze discussies met klantenservice over mijn factuur, zou ik graag opheldering willen. Mijn factuur is 36 euro hoger deze maand. Ik schijn dit zelf veroorzaakt te hebben door een verzoek om de incasso datum te verschuiven. De datum van afschrijving is normaal tussen de 13e en 18e van de maand. Ik vroeg of het de 20ste kon iedere maand. Dit kost mij blijkbaar 36 euro meer. Mijn normale factuur is 75 en nog wat, deze factuur is 111 nog wat. Die 36 euro is bijna de helft van mijn hele maand bedrag. Waar gaat dit mis? De laatste die ik heb gesproken heeft zelfs opgehangen. Ik voel mij niet gehoord.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 March 2019, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Wendy. Ik kan mij voorstellen dat graag opheldering hierover wil. Het is zeker niet de bedoeling dat de verbinding wordt verbroken vanuit onze kant, voordat je een antwoord hebt gekregen op je vraag. Mijn excuses daarvoor. Ik zal voor je uitzoeken wat ervoor heeft gezorgd dat de factuur €36,- hoger uitvalt dan de voorgaande maanden. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en mobielnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb de gegevens aangevuld, heel erg bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegeven @Wendyschuitema. Ik heb het voor je nagerekend. Volgens mijn berekening heb je €18,06 te veel betaald op de laatste factuur. Ik heb zojuist in een privébericht mijn berekening verstuurd. Laat je mij weten of je het hiermee eens bent?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het reageren op mijn privébericht @Wendyschuitema. Ik heb zojuist het teveel betaalde bedrag gecorrigeerd. Op de eerst volgende factuur word het teveel betaalde bedrag in mindering gebracht. Ik ga er vanuit dat de factuur van april wel klopt. Laat je mij wanneer dit niet het geval is?